• Anonym (XoXo)

Ligga med upptagen kvinna?

Om du får frågan att ha sex med en kvinna som är i ett förhållande, kommer det faktum att hon är i ett förhållande spela någon roll hur du svarar?

Spelar det någon roll om hon är gift eller ogift, otrogen eller lever i ett öppet förhållande? 

Kan det till och med vara tändande att veta att du knullar med en annan mans kvinna? 

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Ligga med upptagen kvinna?
  • Anonym (EB)

säger som en kvinna häromdan: det är upphetsande att veta att man fått någon som är upptagen

• Anonym (Engelska)

Om en upptagen kvinna vill knulla, är någonting inte ok i förhållandet. Självklart om de inte har ett öppna förhållanden 

• Robert 558

Ligger inte med luder och kommer aldrig att göra. Har haft chansen, men 100% otänkbart att ha sex med någon som är i ett förhållande. 

• Anonym (M)
    Robert 558 skrev 2022-12-25 10:53:24 följande:

Ligger inte med luder och kommer aldrig att göra. Har haft chansen, men 100% otänkbart att ha sex med någon som är i ett förhållande. 

Luder? Du ligger alltså bara med en kvinna om du är gift med henne?
  • Dekadensen

Mitt yngre jag hade sagt inga problem.
    Jag har legat med flertalet kvinnor som vart upptagna i yngre dagar.

Men mitt äldre jag(är 35) skulle avstå i dagsläget även om jag vore singel.

• Anonym (Oh)
    Robert 558 skrev 2022-12-25 10:53:24 följande:

Luder? Vilken kass kvinnosyn. 
  • Anonym (EB)
    Anonym (Oh) skrev 2022-12-25 11:40:49 följande:

ändå så älskar kvinnor filmen Pretty Woman
  • Anonym (M)
    Anonym (EB) skrev 2022-12-25 11:52:15 följande:

ändå så älskar kvinnor filmen Pretty Woman
    Vad menar du här?   De kallar kvinnor för luder men ändå älskar filmen Pretty Woman?
  • Anonym (EB)
    Anonym (M) skrev 2022-12-25 12:50:24 följande:
    Vad menar du här?   De kallar kvinnor för luder men ändå älskar filmen Pretty Woman?
    hon är ett luder i filmen men det är inte så noga, Richard Gere är med och så får hon låna hans kreditkort och köpa kläder, hon ler väldigt mycket i filmen (äkta lycka)
  • Anonym (norrmannen)

Härligt hett och tändande att spruta i en upptagen kvinna, gärna 15-20 år äldre och utsvulten.

• Anonym (M)
    Anonym (EB) skrev 2022-12-25 12:55:10 följande:
    hon är ett luder i filmen men det är inte så noga, Richard Gere är med och så får hon låna hans kreditkort och köpa kläder, hon ler väldigt mycket i filmen (äkta lycka)
    Men vad har det med tråden att göra? Är det någon kvinna i tråden som kallat kvinnor för luder?
  • Graipus

Det beror väl lite på hur nära , väl man känner hennes partner. Jublar väl inte på närmsta kompisarnas respektive. lite hyfs och självbevarelsedrift finns ju. 
    Sedan är det så bara att vi säter gladeligen på ett dubbdäck  bara ingen annan ser det, vi fungerar nämligen så. Att förneka detta faktum är bara löjligt.

• Anonym (Morw)

Har nog aldrig brytt mig om det när det kommer till å ligga, skulle och har dock själv aldrig legat med någon annan om jag har en partner... 

• Robert 558
    Anonym (Oh) skrev 2022-12-25 11:40:49 följande:
    Inte det minsta kass kvinnosyn, men om man ligger med någon annan när man är ihop med någon så är man ett luder. Vet inte vad manliga motsvarigheten kallas, men samma där. Äckligt svin kanske? 
  • Robert 558
    Anonym (M) skrev 2022-12-25 11:03:50 följande:
    Luder? Du ligger alltså bara med en kvinna om du är gift med henne?
    Nej, men över min döda kropp att jag skulle sjunka så lågt att jag låg med en upptagen kvinna. Eller ligga med någon om jag var i ett förhållande.
  • Anonym (Mellandagsrea)
    Anonym (EB) skrev 2022-12-25 12:55:10 följande:
    Inte konstigt att kvinnor gick igång på filmen Tungan ute
    Pengar, lyx, kläder MUUMMS
  • Ordinär Man
    Anonym (Mellandagsrea) skrev 2022-12-26 17:10:59 följande:
    Inte konstigt att kvinnor gick igång på filmen Tungan ute
    Pengar, lyx, kläder MUUMMS
    Och få ligga med Ricky!
  • Anonym (M)
    Robert 558 skrev 2022-12-26 17:04:11 följande:
    Nej, men över min döda kropp att jag skulle sjunka så lågt att jag låg med en upptagen kvinna. Eller ligga med någon om jag var i ett förhållande.
    Men luder är någon som har utomäktenskapligt sex
Svar på tråden Ligga med upptagen kvinna?