• 3 barns mor

    Grannjävlar

    Va ska.man göra med grann jävlarna.
    Vi hade ställt ut manchaler som vi tänt för det skulle vara fint och för tomten skulle hitta till barnen.
    Men då har grannarna sparka snö i dem och släkt dem.

    Svaret vi fick var att de vill kunna gå ut med sina hundar och vill inte att de ska göra sig illa.

    Men va f gå då inte vid min tomtgräns utan gå då på andra sida eller åt andra hållet.

    Grann jävel.

    De jänkarna har gnällt sen 1 december på barnen och oss för vi gjort lite pynt i trädgården  

    Och kom och gapa på gubben när han stod och grilla skinkan i torsdags och gapa om att man kan fan inte grilla på vintern.

    Och idag när vi gjorde våra lunch jul grill pinnar med korv och köttbullar så komma dessa grann jövlar.

    Fan man skulle vilja sparka upp en låda tomte skumm i röven på dem eller en uppblåsbar tomte jävel och blåsa upp.

    Fan så arg vi bor i ett villa område där alla anti jul verkar bo.

    Fy fan va trött jag blir.

    Och gubben med som idag har åkt runt och köpte en jävla massa tomtar isbjörnar mm som är uppblåsbara.

  • Svar på tråden Grannjävlar
  • Anonym (Ok3j)

    Ja, grannen låter tråkig men ditt språk är ju inte särskilt trevligt och utrycker du dig lika illa verbalt som skriftligt hade du inte stått högt i kurs hos mig...

  • Anonym (+++)

    Rensa bort alla svordomar och stavfel så kanske jag orkar ha lite sympati med dig. 

  • Anonym (E)

    Ja du ts, det verkar som att ni är katten bland hermelinerna i det där grannskapet. Ni bor fel, helt enkelt. Det som återstår är att hota grannen med polis eftersom de håller på med trakasserier. Det kommer knappast göra er populära men det tåget gick nog i samma stund som ert flyttlass svängde in på tomten så ni har ändå inget att förlora.

  • Anonym (Lol)

    Men snälla.. vissa i kommentarerna 🤦?♀️ TS är uppenbarligen arg och trött och ni kan inte känna sympati pga svordomar? Varför ens lämna en kommentar? 

  • Anonym (KB)
    Jag hade mer än gärna haft en granne som er som julpyntar! Älskar när folk går in för jul och annat, finns alltid någon som vill förstöra. Tråkiga grannar.
    Gö ännu mer ist, lägg ut fler manchaler. Ändå er tomt.
  • Anonym
    3 barns mor skrev 2022-12-24 14:54:10 följande:
    Grannjävlar

    Va ska.man göra med grann jävlarna.
    Vi hade ställt ut manchaler som vi tänt för det skulle vara fint och för tomten skulle hitta till barnen.
    Men då har grannarna sparka snö i dem och släkt dem.

    Svaret vi fick var att de vill kunna gå ut med sina hundar och vill inte att de ska göra sig illa.

    Men va f gå då inte vid min tomtgräns utan gå då på andra sida eller åt andra hållet.

    Grann jävel.

    De jänkarna har gnällt sen 1 december på barnen och oss för vi gjort lite pynt i trädgården  

    Och kom och gapa på gubben när han stod och grilla skinkan i torsdags och gapa om att man kan fan inte grilla på vintern.

    Och idag när vi gjorde våra lunch jul grill pinnar med korv och köttbullar så komma dessa grann jövlar.

    Fan man skulle vilja sparka upp en låda tomte skumm i röven på dem eller en uppblåsbar tomte jävel och blåsa upp.

    Fan så arg vi bor i ett villa område där alla anti jul verkar bo.

    Fy fan va trött jag blir.

    Och gubben med som idag har åkt runt och köpte en jävla massa tomtar isbjörnar mm som är uppblåsbara.


    Jag har nog sällan sett är sämre skriven ts.
    Eller text.

    Särskrivning, stavfel och vad är interpunktion?

    Kanske ts är full? Skål
  • Anonym (eldfängd)

    TS, en ganska viktig fråga: stod marschallerna inne på er tomt?

  • Anonym (Lol)
    "Jag har nog sällan sett är sämre skriven ts.
    Eller text.

    Särskrivning, stavfel och vad är interpunktion?

    Kanske ts är full? Skål"

    Kolla på hur du själv skriver först😂
  • Anonym
    Anonym (Lol) skrev 2022-12-25 12:04:22 följande:
    "Jag har nog sällan sett är sämre skriven ts.
    Eller text.

    Särskrivning, stavfel och vad är interpunktion?

    Kanske ts är full? Skål"

    Kolla på hur du själv skriver först😂
    Hihi, fniss. Kräks

    Hur mås det idag, för mycket glögg igår kanske?

    Vad är det du syftar på i din förvirring förresten? Obestämd
Svar på tråden Grannjävlar