• Thu 29 Dec 2022 12:32
    1473 visningar
    4 svar
    4
    1473

    Ansökan om pass

    Hej allesammans!

    Jag är utlandssvensk och har ej tillgång till Bank-ID som numera behövs för att logga in hos Polisen för att se nya ansökningstider för pass. 


    Så finns det någon vänlig själ därute som skulle kunna logga in och se hur lång väntetiden är för en tid i Stockholms län? Skulle nämligen vilja veta om det är lika lång väntetid i Sverige som här på Ambassaden!

    Tack på förhand!

  • Svar på tråden Ansökan om pass
  • Anonym (M)
    Thu 29 Dec 2022 12:37
    #1
    LPost skrev 2022-12-29 12:32:06 följande:
    Ansökan om pass

    Hej allesammans!

    Jag är utlandssvensk och har ej tillgång till Bank-ID som numera behövs för att logga in hos Polisen för att se nya ansökningstider för pass. 


    Så finns det någon vänlig själ därute som skulle kunna logga in och se hur lång väntetiden är för en tid i Stockholms län? Skulle nämligen vilja veta om det är lika lång väntetid i Sverige som här på Ambassaden!

    Tack på förhand!


    Hur ska du ansöka om du inte har Bank-ID?

    Konstigt att du inte ber någon du känner om hjälp, utan ber främlingar om hjälp, där de ska använda sitt Bank-ID. 
  • Thu 29 Dec 2022 13:11
    #2

    Ja, jag känner troligen inte någon med Bank-ID?

    Jag ber ingen boka någonting (även om Polisen själva säger det är okej), allt jag vill veta är hur lång väntetiden är. Om det är ett problem för dig behöver du inte besvära dig med att svara!

  • Thu 29 Dec 2022 13:37
    #3
    +1

    Det finns några få tider imorgon, från och med 9 januari har Norrtälje hur många tider som helst varje dag och från 17-18 januari kan du boka vart som helst när som helst. 

  • Thu 29 Dec 2022 14:05
    #4

    Tusen tack för infon!

Svar på tråden Ansökan om pass