Triangeldrama deluxe
Jag har varit ihop med sambon i 9 år och vi har 2 barn ihop. Vi jobbar På samma arbetsplats och har alltid gjort det. Vår relation har gått i vågor som alla relationer. Men för 3 månader sen så tog det slut och det visade sig att hon hade träffat en annan kollega till oss bara någon dag efter och träffar nu honom. Dem hade smusslat ett bra tag. Allt känns jättekonstigt både på jobbet och på fritiden. Jag mår jättedåligt. Jag får till svar av henne att dem inte gjort något fel men jag förstår att det har börjat innan det tog slut mellan oss. Men om dem inte har gjort något fel så har dem inget att dölja? eller har jag fel?.
Jag vet att dem träffade samma vecka som det tog slut och dem har haft smskontakt. Jag tycker båda har gjort jättefel. Detta drabbar både mig och barnen på ett dåligt sätt. Jag vet att hon gjort tidigare ett ?partnerbyte? (hon startade en relation innan hon gjorde slut).
vad tycker ni om denna situation? Jag tycker det är rätt respektlöst från båda. Det har startat rykten och folk har börjat vända ryggen mot dem för det här. Även delar av hennes familj har gått emot henne. Det känns som att hon har någon slags inre rädsla för att vara själv. Jag får känslan att det är en panik lösning. Då denna kille är verkligen inte hennes typ. Jag fick en chock när jag råkade se dem ihop och killen är lite rädd för att träffa mig.