• Niclas65

    KK ???

    Är det ok att skaffa sig en KK Har framfört talat om att jag inte är nöjd med vårt sex liv, hon vill inte, jag får göra det. Men för mig är det inte sex. Fundera på en KK
  • Svar på tråden KK ???
  • EnAnonumius
    Niclas65 skrev 2023-01-02 19:21:09 följande:
    KK ???
    Är det ok att skaffa sig en KK Har framfört talat om att jag inte är nöjd med vårt sex liv, hon vill inte, jag får göra det. Men för mig är det inte sex. Fundera på en KK
    Om din flickvän/sambo/fru säger att det är okey att skaffa KK så visst då kan du ju göra det.

    Men om du funderar på att gå bakom hennes rygg så bör du nog fundera på att göra slut i stället.


    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Niclas65
    Niclas65 skrev 2023-01-02 19:21:09 följande:
    KK ???
    Är det ok att skaffa sig en KK Har framfört talat om att jag inte är nöjd med vårt sex liv, hon vill inte, jag får göra det. Men för mig är det inte sex. Fundera på en KK
    Har sagt då skaffar jag en KK. Hon säger Varsågod.   Men då är du inte här.  Har försökt prata familjerådgivning mm i 15 år.
  • Anonym (K)
    Niclas65 skrev 2023-01-02 19:26:52 följande:
    Har sagt då skaffar jag en KK. Hon säger Varsågod.   Men då är du inte här.  Har försökt prata familjerådgivning mm i 15 år.
    Så du fattar inte att när en kvinna säger "gör som du vill" så betyder det aldrig att du ska göra som du vill....? Gör slut först istället för att vara ett otroget svin.
  • Anonym (Kimchi)

    Men vad fan! Visa lite respekt för frugan. Skilj er. Gar ni inte löst sexlivet på så många år så lär ni aldrig göra det nu heller. Hur sugen och attraktiv tror du hon känner sig när du börjar yla om kk. Har du någonsin funderat varför hon inte vill ha sex. Man är ju liksom två om det. Ni har bergis aldrig suttit ner och pratat med varandra. Lyssbat till varandra. Berätta vad just du vill och önskar. Likaså att du får höra hennes önskemål och drömmar. Familjerådgivning är bra men bara om ni går in med inställningen att lösa problemet. Det innebär också att ni kan vara överens om Att separera. 


    Så lägg av med förtäckta hot om att knulla bredvid. Ta tag i hela relationen. Sitt inte kvar i ett dött äktenskap av socioekonomiska skäl. 

  • Anonym (suck)
    Niclas65 skrev 2023-01-02 19:26:52 följande:
    Har sagt då skaffar jag en KK. Hon säger Varsågod.   Men då är du inte här.  Har försökt prata familjerådgivning mm i 15 år.
    Men kan du snälla försöka sluta tala i gåtor och vara tydlig?
    Har hon uttryckligen sagt att det är ok att du knullar någon annan, JA eller NEJ?

    Om terapi inte gett något i 15 år så är det ganska uppenbart att det är meningslöst
Svar på tråden KK ???