Vill göra min fru svartsjuk.
Hej.
jag är gift med mamman till mina 2 barn. Vi har det bra med hus och mycket vänner och semestrar. Men tyvärr har vi under en längre tid haft problem med sexet.
Hon har helt tappat lusten. detta har pågått i ca 3år. Vi har pratat om det timtals utan några resultat. För ca 7 månader sedan slutade jag ta initiativ som ett experiment och detta har resulterat i att vi inte längre har sex. Vi har inte längre någon närhet över huvudtaget.
Sista gången vi pratade om det sa hon rakt ut att jag får ligga med andra om jag måste ha sex. Problemet är ju att jag inte vill ha sex med någon annan.
Att skilja sig är ju ett alternativ men jag älskar jag henne fortfarande. Och att förstöra en familj bara för att jag vill ha närhet känns bara löjligt.
Så min plan är att träffa någon att hänga med utan att ha sex för att göra henne svartsjuk. Så hon inser att hon kan förlora mig. Men var träffar man någon idag? Jag är 36år och bor i en ganska liten stad. Man vill ju inte hänga ut sig med bild och namn på tinder direkt. Folk hade ju känt igen mig. Sen vad skulle man skriva?
?Jag vill träffa någon som är trevlig och kul att hänga med utan att ha sex. Relationen kommer inte leda någonstans för att jag vill fortfarande vara gift med med min fru. Så när vi har hängt ett tag så hörs vi inte mer. ?😂
känns inte som att så många tjejer skulle nappa på de annonsen
kom gärna med tips hur ni hade gjort i min situation