• Mallju90

    Hur ska man bete sig?

    Jag har haft en förflutet med dejting historik där jag blir alldeles för på och skrämmer iväg killarna för jag blir så intensiv. Jag hade som nyårslöfte att ta bort alla appar och sluta dejta och fokusera på mig själv. Ta tag i kost och träning och inte tänka så mycket på MÄN. 


    Men hade en kvar i min messanger där vi skrivit till och från. Jag flyttade från en annan stad och vi pratade innan jag flyttade med sågs aldrig. Nu komiskt nog bor jag i huset runt hörnan från han. Alltså en minut gångavstånd. 

    Vi sågs på nyår innan jag skulle till min kompis fick en kram och vi prata lite snabbt ute och sen följde han mig hemåt när jag skulle hem och vi pratade och sa hejdå typ. Snabb träff. 

    Sen har han varit ganska off. Eller han har alltid varit de alltid jag som skrivit först men han läser alltid direkt och svarar snabbt. Ibland tar de några timmar men han svarar alltid inom några timmar. 

    Jag frågade förra helgen om vi skulle ses han sa vi kunde se. Sen skrev jag på fredagen då hade han gjort planer med en kompis. Sen hörde jag av mig i veckan och fråga om vi skulle ta och ses i veckan istället. Då svara han de kan vi absolut göra. Så de blev att vi sågs igår, jag gick hem till honom och vi pratade non stop i 3 h. Kände vi hade så mycket gemensamt och han berättade mycket om sitt eget företag och nu börjar jag förstå att han har så mycket att göra, han har knappt tid att sova för han gör allting själv. Men sa de var endå kul vi fick ihop något och kunde ses.
  • Svar på tråden Hur ska man bete sig?
  • Mallju90

    Han kramade mig i soffan och vi började kyssas. Jag sa sen jag måste hemåt. Sen sa vi hejdå godnatt och sa vi hörs. Sen blir jag endå lite irriterad att han inte ens skickar något alls varken på kvällen eller på morgonen. Jag skrev lite smått i morse och han svarade trevligt. Men nu vill ju jag han ska ta insitativ till att ses och visa lite intresse. Han säger han är redo för att dejta och vill ha förhållande de pratade vi lite om. Men jag vill verkligen försöka backa denna gång för att inte skrämma bort honom. Men kan man verkligen va så upptagen med jobb att man inte skriver? Han svarar ju alltid. Min kompis sa hennes kille var likadan när de dejtade, han skrev aldrig först. 

    Ska jag tolka detta som ointresse? Han vill ju liksom ses när jag frågar och ingen av oss ville egentligen skiljas åt igår kväll. Hur ska man tänka? Ska jag bara va tyst och inte skriva något och låta han höra av sig eller ska jag va mig själv och faktist höra av mig om jag vill och ge förslag till att ses igen?

  • Fossil

    Du är alldeles för på, och du vet ju det innerst inne.

    Träffade en man som var så där gåpåig och till sist fick jag mest rysningar genom kroppen varje gång mobilen plingade, han skickade små "gulliga" meddelanden och hjärtan och fan vet allt.

    Bad honom att ta det lugnt, men det hjälpte två dagar sen var det full fart igen.

    Jag blockade honom. Som tur är bor han långt härifrån så jag hoppas innerligt att han inte får för sig att komma hit!

    Klängiga personer får mig att backa. De flesta orkar inte med sånt, lite stalkervarning.

    Så backa. Är  han intresserad så hör han av sig.

  • Cusoon

    Du skriver att ni sågs igår för att i nästa stund fundera på om han inte är intresserad. Snälla du, ta det lugnt, ni är inte tillsammans ännu. Du går väldigt fort fram och funderar för mycket. 

  • Mallju90

    Tyvärr har jag hjärnspöken. Men vi har inte hörts dagligen och jag tycker inte jag är på eller jobbig i skrift. Idag har vi bara skrivit lite om hans jobb och så. Jag skickade ett tips till honom om en annons typ. Men jag tänker såhär. Vill han ses igen så måste han också visa intresse. Båda gångerna vi setts så har de varit jag. Samt jag som skriver först alltid. Så får chilla nu några dagar och se hur de utartar sig. Får sluta försöka att alltid tänka de värsta och ta de som de kommer istället. 

Svar på tråden Hur ska man bete sig?