• Linnviktoria45

Yngre kille

Hej!
    Jag är en kvinna som tänder oerhört mycket på yngre män, mellan 18-25 år. Skulle vilja ha tips om hur jag man få tag på en ung älskare? Skäms

• Svar på tråden Yngre kille
  • Anonym (kåtaLisa)
    Anonym (T-rex) skrev 2023-01-20 13:32:14 följande:
    Låter underbart. Tycker absolut att ni ska njuta av livet. 
    Det gör vi! Bara nu i helgen har jag två träffar inbokade, en med en goding som jag träffat flera gånger tidigare. En av mina favoriter, hård som ett spjut och uthållig.

Sedan en testballong med en faktiskt lite äldre kille (nästan i min egen ålder) men väldigt vältränad, och så välutrustad. Nu blir det upp till bevis om han också är ståndaktig Tungan ute
  • Anonym (Lajla S)
    Anonym (kåtaLisa) skrev 2023-01-20 14:13:19 följande:
    Det gör vi! Bara nu i helgen har jag två träffar inbokade, en med en goding som jag träffat flera gånger tidigare. En av mina favoriter, hård som ett spjut och uthållig.

Sedan en testballong med en faktiskt lite äldre kille (nästan i min egen ålder) men väldigt vältränad, och så välutrustad. Nu blir det upp till bevis om han också är ståndaktig Tungan ute
    Vad underbart det låter.  Lyckospark i häcken till dig.  Själv får jag gå på puben i kväll, och försöka "blickflirta" lite.....  Thi-hi.
  • Anonym (kåtaLisa)
    Anonym (Lajla S) skrev 2023-01-20 14:46:47 följande:
    Vad underbart det låter.  Lyckospark i häcken till dig.  Själv får jag gå på puben i kväll, och försöka "blickflirta" lite.....  Thi-hi.
    Hoppas du får napp och att du får smaka någon rejäl ikväll/natt
  • Anonym (Lajla S)
    Anonym (kåtaLisa) skrev 2023-01-20 14:51:35 följande:
    Hoppas du får napp och att du får smaka någon rejäl ikväll/natt
    Jo, jag Tackar :)  Undra bara vilken outfit jag skal köra i kväll. Så jäckla kallt i våran stad nu.  Jag fruktar för att gå i kortkjol nu.
  • Linnviktoria45

braten13 jag har testat att regga mig på Victoria Milan och på c-date.

• Anonym (Kille 28)

Jag älskar äldre kvinnor, de vet vad de vill ha, mer erfarenhet och kanske kan släppa loss ordentligt (om man har tur)☺️
    på en kryssning för 8 år sedan när jag var 20 träffade jag en kvinna på 58 år, vi dansade lite och hamnade sedan i hennes hytt.
    Hon satt i hyttbädden,jag stod och hon sög av mig länge och hårt, sedan hade vi sex i ett par timmar,prövade alla möjliga ställningar, tillochmed inne på lilla toaletten i hytten red hon mig och tog satsen i munnen.

ett av mina bästa minnen, detta glömmer jag aldrig ☺️

• Anonym (osäker)
    Linnviktoria45 skrev 2023-01-19 12:13:17 följande:
    Yngre kille

Hej!
    Jag är en kvinna som tänder oerhört mycket på yngre män, mellan 18-25 år. Skulle vilja ha tips om hur jag man få tag på en ung älskare? Skäms

Är du osäker på om en yngre kille skulle vara intresserad?
  • Linnviktoria45

Nej egentligen inte osäker, jag tänker att jag kör på😘. provade att regga mig på kallamigdin som nån tipsade om. haha, det var inte i min smak. Jag vill inte att det första jag ser på en man är hans kuk även om jag gärna vill se den sen. 🙄
    tänker på detta hela tiden jävlar vad sugen jag är. 

har skrivit till några av er som svarat i tråden?.

• Dominant66
    Linnviktoria45 skrev 2023-01-23 12:25:34 följande:

Nej egentligen inte osäker, jag tänker att jag kör på😘. provade att regga mig på kallamigdin som nån tipsade om. haha, det var inte i min smak. Jag vill inte att det första jag ser på en man är hans kuk även om jag gärna vill se den sen. 🙄
    tänker på detta hela tiden jävlar vad sugen jag är. 

har skrivit till några av er som svarat i tråden?.

Så brukar det tyvärr vara på dem flesta sidor. Eller att männen bombar en med mail direkt när man blir medlem😂
  • Anonym (Wolf)
    Dominant66 skrev 2023-01-23 12:35:48 följande:
    Så brukar det tyvärr vara på dem flesta sidor. Eller att männen bombar en med mail direkt när man blir medlem😂
    Såg en kvinna jag varit nyfiken på i några år, blev nyss medlem på en dejtsida. Man undrar hur många som skrivit till henne nu Skrattande
  • Linnviktoria45

Men ni som skrivit att ni är intresserade kan väl kolla era meddelanden här. KyssDet här kommer kanske bli raderat av admin. Skrattande

• Dominant66
    Linnviktoria45 skrev 2023-01-23 12:50:12 följande:

Men ni som skrivit att ni är intresserade kan väl kolla era meddelanden här. KyssDet här kommer kanske bli raderat av admin. Skrattande

Ej fått något:(
  • Anonym (Ung)

Halloj Linn! tänkte kolla om du är fortfarande ute efter yngre killar?.isf kan vi ta det härifrån och se om vi kan va en bra match. 
    //kille på snart 22år.

Svar på tråden Yngre kille