• Anonym (Motbjudande)

Man sugen på ung tjej

vs. Kvinna sugen på ung kille

Vilket är mest chockerande och avskyvärt?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Man sugen på ung tjej
  • Anonym (Drakhustru, negligerad)
    Nyfiken666 skrev 2023-01-27 13:24:40 följande:
    Det dräller ju av arbetslösa friska starka män i relativt ung ålder nu i Sverige. Tänk vilket guldläge att anställa dessa gossar i äldrevården/hemtjänsten för att "serva" gamla tanter.

Win-win

Miss. Vill ånyo lyfta att jag inte anser vare sig söta töser eller snygga gossar ska exploateras - vare sig själsligt eller sexuellt av äldre män eller äldre kvinnor, i sina jobb inom hemtjänsten/äldrevården. Arbetsskador är vanliga pga tunga lyft. De äldre i ditt ex är i deras far- och morföräldrars ålder och generation. 

Näe, ingen win-win.

• Kirenaj68
    Anonym (Drakhustru, negligerad) skrev 2023-01-30 01:12:24 följande:
    Ja, såna verkar det finnas gott om i alla trådar som berör ålder. Undrar vem det är som är så himla åldersfixerad och tvångsmässigt startar en ny tråd vare vecka i ämnet. Eller t o m varje dag. Äldre man/yngre kvinna eller äldre kvinna/yngre man tycks ha snöats in på. 
    Ja. Eller hur? De borde ta tag i sina egna skitliv istället för att lägga sig i andras.
  • Anonym (Lens)
    Anonym (Kaffedramat) skrev 2023-01-27 17:57:48 följande:

Alla dessa trådar om åldersskillnad, vad handlar det om?

Dubbelmoral.
  • Miss Sunny
    Kirenaj68 skrev 2023-01-30 00:27:22 följande:

Inget av alternativen. Om båda trots ålderskillnaden känner sig bekväma och trygga med varandra och ingen tar skada av det (förutom alla moralkärringar då) är det bara att köra.

Precis så ja !   Är 60 +, och har sällan nån över 40 i min säng.
  • Tukt
    Anonym (Kaffedramat) skrev 2023-01-28 16:13:28 följande:
    Är Kaffedraken en slags legend på Familjeliv?
    Inte en legend. Mer som "Bajsmannen" var på 80-90-talet. Någon som tar mycket plats och förstör, skapar dålig stämning.
  • Anonym (norrmannen)
    Carolatom07 skrev 2023-01-28 18:19:06 följande:

Lika förkastligt. Men både män och kvinnor styrs av hormoner och det är inte ovanligt att både kvinnor och män som äldre vill känna sig attraktiva bland yngre.

Det har med bekräftelsebehov att göra. Man vill känna att man fortfarande är attraktiv trots stigande ålder.

Jag har själv varit tillsammans med 2 kvinnor, den enda var 10 år äldre än jag och den andra 12 år äldre, och bägge erkände för mig att de hade haft en längtan efter en ung "hunk".

Det är min erfarenhet också.  

Jag hamnade i säng med en ytlig kompis morsa (52), när jag va 24. Hon grät efteråt av lyckokänsla, hon hade längtat under så många år. Äntligen fick hon åter känna sig åtrådd och lustad efter, och tagen av en ung hård kuk med energi och kåthet.

Sedan dess har jag "hittat koden" med äldre kvinnor, för att säga så. Den äldsta 35 år äldre, de flesta har erkänt samma sak. Just inta alla "torkar in" efter klimakteriet. Men då har ofta gubbarna tappat energi och slaknat.
  • Anonym (Motbjudande)
    Anonym (Motbjudande) skrev 2023-01-26 08:46:43 följande:
    Man sugen på ung tjej

vs. Kvinna sugen på ung kille

Vilket är mest chockerande och avskyvärt?

Resultatet är ju föga överraskande.
    Kirenaj68 skrev 2023-01-30 03:21:26 följande:
    Ja. Eller hur? De borde ta tag i sina egna skitliv istället för att lägga sig i andras.
    Exakt så tycker jag oxå! :)
    Anonym (Motbjudande) skrev 2023-02-13 11:00:35 följande:
    Hur lyder dina förväntningar då inför trådstarten? Något nytt och revolutionerande? Drömmer
  • Kirenaj68
    Miss Sunny skrev 2023-02-13 08:29:59 följande:
    Precis så ja !   Är 60 +, och har sällan nån över 40 i min säng.
    Vad härligt. 
  • Anonym (Motbjudande)
    Anonym (Drakhustru, negligerad) skrev 2023-02-15 21:21:46 följande:
    Hur lyder dina förväntningar då inför trådstarten? Något nytt och revolutionerande? Drömmer
    Ungefär som väntat. Det ser man i en annan aktuell tråd också, det är mer ok för kvinnor att träffa mycket yngre killar.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Drakhustru, negligerad) skrev 2023-02-15 21:21:46 följande:
    Anonym (Motbjudande) skrev 2023-02-13 11:00:35 följande:

Frågan och tolkningen av svaret är inte överraskande!
  • Anonym (Boz)
    Carolatom07 skrev 2023-01-28 18:19:06 följande:

Lika förkastligt. Men både män och kvinnor styrs av hormoner och det är inte ovanligt att både kvinnor och män som äldre vill känna sig attraktiva bland yngre.

Det har med bekräftelsebehov att göra. Man vill känna att man fortfarande är attraktiv trots stigande ålder.

Jag har själv varit tillsammans med 2 kvinnor, den enda var 10 år äldre än jag och den andra 12 år äldre, och bägge erkände för mig att de hade haft en längtan efter en ung "hunk".

Mer förkastligt och patetiskt när män känner så
  • Anonym ("Gubbknullaren")

Något som borde va riktigt hemskt och förkastligt är när en umg tjej raggar upp äldre män och "utnyttjar" dem för att hon bara är kåt och tänder på äldre män. Det borde också va extra illa för att det är så lätt och tjejen i fråga kan "ta" i princip vem hon vill och hur många hon vill. 

Känner mig jättehemsk....... or not!!!

• Anonym (Boz)
    Anonym ("Gubbknullaren") skrev 2023-05-23 09:50:56 följande:

Något som borde va riktigt hemskt och förkastligt är när en umg tjej raggar upp äldre män och "utnyttjar" dem för att hon bara är kåt och tänder på äldre män. Det borde också va extra illa för att det är så lätt och tjejen i fråga kan "ta" i princip vem hon vill och hur många hon vill. 

Känner mig jättehemsk....... or not!!!

Det är det inte. Då gör hon det av egen fri vilja, för att hon vill.
  • Kirenaj68

Bryr mig inte om vilket, så länge ingen kommer till skada. Då syftar jag inte på alla moralkärringar så klart......

Svar på tråden Man sugen på ung tjej