Man sugen på ung tjej
vs. Kvinna sugen på ung kille
Vilket är mest chockerande och avskyvärt?
Miss. Vill ånyo lyfta att jag inte anser vare sig söta töser eller snygga gossar ska exploateras - vare sig själsligt eller sexuellt av äldre män eller äldre kvinnor, i sina jobb inom hemtjänsten/äldrevården. Arbetsskador är vanliga pga tunga lyft. De äldre i ditt ex är i deras far- och morföräldrars ålder och generation.
Näe, ingen win-win.
Alla dessa trådar om åldersskillnad, vad handlar det om?
Inget av alternativen. Om båda trots ålderskillnaden känner sig bekväma och trygga med varandra och ingen tar skada av det (förutom alla moralkärringar då) är det bara att köra.
Lika förkastligt. Men både män och kvinnor styrs av hormoner och det är inte ovanligt att både kvinnor och män som äldre vill känna sig attraktiva bland yngre.
Det har med bekräftelsebehov att göra. Man vill känna att man fortfarande är attraktiv trots stigande ålder.
Jag har själv varit tillsammans med 2 kvinnor, den enda var 10 år äldre än jag och den andra 12 år äldre, och bägge erkände för mig att de hade haft en längtan efter en ung "hunk".
Man
Lika förkastligt. Men både män och kvinnor styrs av hormoner och det är inte ovanligt att både kvinnor och män som äldre vill känna sig attraktiva bland yngre.
Det har med bekräftelsebehov att göra. Man vill känna att man fortfarande är attraktiv trots stigande ålder.
Jag har själv varit tillsammans med 2 kvinnor, den enda var 10 år äldre än jag och den andra 12 år äldre, och bägge erkände för mig att de hade haft en längtan efter en ung "hunk".
Något som borde va riktigt hemskt och förkastligt är när en umg tjej raggar upp äldre män och "utnyttjar" dem för att hon bara är kåt och tänder på äldre män. Det borde också va extra illa för att det är så lätt och tjejen i fråga kan "ta" i princip vem hon vill och hur många hon vill.
Känner mig jättehemsk....... or not!!!
Något som borde va riktigt hemskt och förkastligt är när en umg tjej raggar upp äldre män och "utnyttjar" dem för att hon bara är kåt och tänder på äldre män. Det borde också va extra illa för att det är så lätt och tjejen i fråga kan "ta" i princip vem hon vill och hur många hon vill.
Känner mig jättehemsk....... or not!!!
Bryr mig inte om vilket, så länge ingen kommer till skada. Då syftar jag inte på alla moralkärringar så klart......