• BurningSouls

    INTERNET!

    ja e så förbluffad över hur många som klagar över sina liv, men likt förbannat sitter ni där på facebook o låtsas att era liv e perfekta! Hur många idioter finns de i världen?

    Hur vore de, om ni la samma tid på eran partner/ familj som ni lägger på att läsa värdelösa inlägg från folk som vill vara något dom inte e! TÄNK PÅ DE IST!

  • Svar på tråden INTERNET!
  • Fröken Allvar
    www.familjeliv.se/forum/thread/82238497-johan-jonsons-dagliga-varv

    Man kan gilla olika. Alla är vi inte lika. Några är på internet. Alla är på internet. Man kan vara en poet. Man kan vara smal och fet. Man kan ha ett filter på. Man kan stanna eller gå. Man kan läsa om en vän. Man kan säga, kommer sen. Jo du, jag känner igen det du talar om min vän. Jag ska möta sambons blick, tala fint om allt vi fick. Sedan ska jag klicka stort, inte visa allt vi gjort. Några är på internet. Alla är på internet. 
  • BurningSouls

    Men ändå grundar sig alla problemen på nätet! O ingen verkar förstå de heller

  • Fröken Allvar
    Jag tror nätet är nåt bra. Läser här varenda dag. Men jag blir rätt arg ibland. Och kommer i andra hand! Varför lajkar ingen MIG? Skit också, de lajkar dig Måste vara mera het, inte vara en poet. Måste trycka laddet in snabbt som fan i näsan min.  Måste smutsa ner mitt namn måste beckna i nån hamn. 
  • BurningSouls
    Fröken Allvar skrev 2023-02-03 21:59:47 följande:
    Jag tror nätet är nåt bra. Läser här varenda dag. Men jag blir rätt arg ibland. Och kommer i andra hand! Varför lajkar ingen MIG? Skit också, de lajkar dig Måste vara mera het, inte vara en poet. Måste trycka laddet in snabbt som fan i näsan min.  Måste smutsa ner mitt namn måste beckna i nån hamn. 
    Ja, de e bra för psykisk ohälsa, manipulation o trasiga individer som måste ha likes för att kunna överleva..Obestämd
  • BurningSouls
    Fröken Allvar skrev 2023-02-03 21:59:47 följande:
    Jag tror nätet är nåt bra. Läser här varenda dag. Men jag blir rätt arg ibland. Och kommer i andra hand! Varför lajkar ingen MIG? Skit också, de lajkar dig Måste vara mera het, inte vara en poet. Måste trycka laddet in snabbt som fan i näsan min.  Måste smutsa ner mitt namn måste beckna i nån hamn. 
    O du! Sluta punda!
  • Fröken Allvar
     Allt är inte som det ska Trasighet är inte bra. Som du säger var familj är inte helt av vanilj Folk kan fly och tänka sitt genom snorta lite vitt Eller va på internet samma sak olika sätt
  • Fröken Allvar
    BurningSouls skrev 2023-02-03 22:07:07 följande:
    O du! Sluta punda!
    Jag skulle väl aldrig punda men ger min tangent en runda andra springer i en hundgård jag har koll på varje nätlord
    Det är inte särskilt skoj att bli sedd som någon ploj men vad ska jag till sist göra om alla med mig vill köra det är bara rimmen kvar och tangentbord mor och far
  • BurningSouls
    Fröken Allvar skrev 2023-02-03 22:54:59 följande:
    Jag skulle väl aldrig punda men ger min tangent en runda andra springer i en hundgård jag har koll på varje nätlord
    Det är inte särskilt skoj att bli sedd som någon ploj men vad ska jag till sist göra om alla med mig vill köra det är bara rimmen kvar och tangentbord mor och far
    Fröken snortare! Ja försöker vara allvarlig, spara dina rim till musiken ist
  • Fröken Allvar
    BurningSouls skrev 2023-02-03 23:07:15 följande:
    Fröken snortare! Ja försöker vara allvarlig, spara dina rim till musiken ist
    Kan inte skriva musik, kunde jag blir jag ett lik, rim och beats är farlig spis för en tant i pervokris.

    Men jag hör dig, kärringen ska sluta spamma tråden och försöka sova ist
Svar på tråden INTERNET!