• Blomma10

    Oro kring min relation

    Jag har haft samma partner sedan 2015. Vi är gifta nu och har tre barn tillsammans. Jag har innan mitt nuvarande förhållande levt livet fullt ut. Jag var under gymnasiet en vildning och träffade många olika personer, av båda könen. Nu är det så att jag senaste tiden har börjat attraheras av kvinnor... Det var MÅNGA år sedan jag var med en kvinna... Jag kan inte sluta tänka på just henne. Att jag vill krama, pussa och ha henne i min närhet hela tiden... Vi är idag fortfarande väldigt goda vänner.. Hon har gått vidare, gift sig och skaffat ett barn och flyttat till en annan stad. Vi hade en "crush" under gymnasiets tre år och även ett år efter det. Men sedan hände skit där mellan och vi slutade umgås o så... Men jag vet inte varför jag inte kan sluta tänka på henne... Jag älskar min man massor.. men varför känner jag såhär helt plötsligt? Är jätte förvirrad, vet inte vad jag ska göra.. och jag skulle aldrig kunna vara otrogen mot min man, jag känner redan en skuld nu när jag bara har dessa tankar... hjälp en vilsen kvinna.... 

  • Svar på tråden Oro kring min relation
  • Anonym

    Ibland behöver hjärnan fantasier i vardagslunken. Det händer alla. Man behöver inte ta det så allvarligt. Det får vara en fantasi, inget farligt.

Svar på tråden Oro kring min relation