Dukallarmigdrömmare skrev 2023-02-23 08:27:44 följande:
Jag vet inte hur det är med dopplern, alla säger olika. Det kan störa bebisen precis som ul lite tror jag. Är i v 18 nu och både igår och idag har jag känt den massa 🙂 hoppas det kommit igång ordentligt nu och den inte gömmer sig igen flera dagar. Så häftigt att få uppleva detta en gång till . Vilken vecka är du i ? Mår du bra annars ?
Ah, okej. Jag förstår. Du får väl använda den med sunt förnuft då. :) Men kan ju säga att jag fick gå på hur många ultraljud som helst när jag väntade min första dotter, eftersom hon beräknades vara för liten. Men det gick bra ändå, hon verkar vara hyfsat "normal". ;) Vad skönt att du känt bebisen, då kan du vara lugn ett tag till.
Nu börjar jag faktiskt må bra! :) Det konstanta illamåendet och den hysteriska tröttheten har lagt sig, nu börjar det mer bli lite tungt och jag blir andfådd lätt. Jag har också börjat få lite foglossning i höft och ljumskar, men det är inte jättefarligt. Mår du bra?
Jag gick in i vecka 19 igår, så vi borde ha bf väldigt nära varandra? När har du? Jag har den 26/7. Känns så härligt att häftigt att få uppleva detta en andra gång. :)