• Anonym (Broken Heart)

fd kärlek hemsöker mig i drömmarna

Var så förälskad i personen. Och är det fortfarande trots att det har gått 8 år sen jag såg den.

Den visade tecken på att jag inte kunde lita på den i tidigt stadie. (2 mån)

Så jag gjorde slut. Bara efter 2 månader alltså!!!

Ärligt talat.. Jag drömmer om den här personen när jag sover ca 2-8 gånger i månaden. O tom i mina drömmar så krossar personen mitt hjärta på olika sätt.

Vi har inte haft kontakt på 8 år!!!

Har dessutom varit med 2 stycken efter den personen.

Varför kan jag inte släppa den???

Upplevde att personen ev är bipolär och det är vad jag upplever i drömmarna med.

Vet inte vad jag ska göra längre ??? 

• Svar på tråden fd kärlek hemsöker mig i drömmarna
  • Anonym (hamb)

kontakta en psykolog så du får instrument att komma ur din brunn. det handlar om nåt annat än personen, tror jag.

• Anonym (Adam)

Jag blev besatt av en tjej jag hade kontakt med i några år. Vi träffades sällan men hade tät kontakt via sms. Hon höll mig på avstånd och lockade ibland med att vi ev. kunde ses, pratade om sex. Hon nämnde också andra killar hon träffade och jag mådde dåligt, blev svartsjuk. Jag började drömma om henne och drömde om henne i flera år efter att vi slutat ha kontakt. I drömmarna var jag ibland i hennes bostad, ofta var hon inte där. Ofta stod jag utanför hennes bostad och undrade om hon hade nån annan kille hos sig. Drömmarna kändes alltid ödsliga, tomma och melankoliska. Till slut slutade jag drömma om henne, men kan ändå sakna dom ibland. Jätteknäppt.

• Anonym (Drömmer om två ex)

Jag har egentligen bara haft två bra relationer i mitt liv, samt en väldigt destruktiv och en radda korta. De korta och den destruktiva (som tur är) verkar hjärnan vilja skydda mig mot (förutom nån enstaka mardröm) men den gillar att älta mina lyckliga.

Drömmer att jag fortfarande är ihop med bra kille 1 eller 2. Någon gång en slags mix där det är kille1 fast med kille 2s ölmage eller kille 2 med kille 1s miljö vi är i. Och vi umgås, är nånstans, har sex helt underbara drömmar sedan vaknar jag och fulgråter.

• Anonym (Hejhej)

Jag har samma upplevelse. Var tillsammans med en person för många år sedan som jag kan drömma flera gånger i månaden om. Ibland att den skadar mig, ljuger kring andra tjejer eller att vi blir sexuellt nära varandra. Vi har inte haft kontakt på flera år och relationen blev väldigt destruktiv, så jag undrar detsamma varför man inte kommer vidare.. 

Kanske det kan finnas något ouppklarat till personen eller att man blir påmind för att det finns undertryckta känslor kvar i en så att det kommer upp undermedvetet ?

• Anonym (Broken Heart)

Vaknade nu o o har precis drömt om personen igen o mår dåligt nu

• Anonym (Broken Heart)

Mår så jävla dåligt efter drömmen att det faktiskt känns obehagligt i hela bröstkorgen och tungt att andas 

• Anonym (?)

Jag upplever samma. Dejtade en man en längre tid. Vi uttryckte känslor för varandra men han försvann efter att vi haft sex trots att jag väntade med det. Jag drömmer att jag ser honom ha sex med någon annan. Kan någon förklara?

• Anonym (Broken Heart)
    Anonym (?) skrev 2023-02-22 06:21:25 följande:

Jag upplever samma. Dejtade en man en längre tid. Vi uttryckte känslor för varandra men han försvann efter att vi haft sex trots att jag väntade med det. Jag drömmer att jag ser honom ha sex med någon annan. Kan någon förklara?

Beklagar. :(

Svar på tråden fd kärlek hemsöker mig i drömmarna