• Lola92

    Svagt plus BIM+10

    Testade svagt positivt BIM-2. Testade på nytt idag och strecket är starkare men fortfarande väldigt svagt. Borde det inte vara mycket starkare nu? Erfarenheter av svaga streck som aldrig blir sådär jättestark? 

  • Svar på tråden Svagt plus BIM+10
  • Villvaraanonym83
    Lola92 skrev 2023-02-13 09:24:50 följande:
    Svagt plus BIM+10

    Testade svagt positivt BIM-2. Testade på nytt idag och strecket är starkare men fortfarande väldigt svagt. Borde det inte vara mycket starkare nu? Erfarenheter av svaga streck som aldrig blir sådär jättestark? 


    Så där såg det ut för mig och jag är gravid! :)
  • Lola92
    Villvaraanonym83 skrev 2023-02-13 09:33:26 följande:
    Så där såg det ut för mig och jag är gravid! :)
    Vilken vecka är du i? 
  • Lola92
    Lola92 skrev 2023-02-13 10:05:39 följande:
    Vilken vecka är du i? 
    Och hade du så svagt positivt så långt efter BIM? jag Förstår ju att jag är gravid, men oroar mig för missfall eftersom det inte blir starkare än såhär. 
  • Lola92
    Villvaraanonym83 skrev 2023-02-13 10:36:26 följande:
    Jag är i vecka 18 nu! :)
    Men hur länge hade du svagt plus? Hela tiden? 
  • Villvaraanonym83
    Lola92 skrev 2023-02-13 14:22:44 följande:
    Men hur länge hade du svagt plus? Hela tiden? 
    Nej, jag hade svagt plus fram till ett par dagar efter beräknad mens. 
  • Happy80

    Är du helt säker på när du hade ägglossning, dvs är du säker på när bim var? I sådant fall ser det kanske lite svagt ut för att vara bim + 10. Rfsu testen kan dock variera väldigt från sticka till sticka, jag testade med två i samma urin en gång (en testa ofta och en vanlig två pack) och testa ofta blev jättemycket svagare än den andra. 


    Det viktiga bör dock inte vara styrkan på en enskild sticka, utan att testen blir starkare varannan dag. 
    Prova att testa med digitalt med veckoindikator, runt v 5+0 eller några dagar efter bör du få 3+ veckor om det ökar som det ska (även om det såklart inte är någon exakt vetenskap. 


    Se

  • Lola92
    Happy80 skrev 2023-02-14 10:48:28 följande:

    Är du helt säker på när du hade ägglossning, dvs är du säker på när bim var? I sådant fall ser det kanske lite svagt ut för att vara bim + 10. Rfsu testen kan dock variera väldigt från sticka till sticka, jag testade med två i samma urin en gång (en testa ofta och en vanlig två pack) och testa ofta blev jättemycket svagare än den andra. 


    Det viktiga bör dock inte vara styrkan på en enskild sticka, utan att testen blir starkare varannan dag. 
    Prova att testa med digitalt med veckoindikator, runt v 5+0 eller några dagar efter bör du få 3+ veckor om det ökar som det ska (även om det såklart inte är någon exakt vetenskap. 


    Se


    Jag är säker på när äl var då jag testade. Jag ska vara i vecka 5+3 idag. Det är rfsu testa ofta jag använt och alla stickor har blivit svaga. Ska in på vul idag så får se vad det visar. 
Svar på tråden Svagt plus BIM+10