• Anonym (Stella)

    Sexuell fantasi, har ni gjort det till verklighet?

    Jag har fantiserat om att i smyg från min partner ge oralsex till en annan kvinna så länge att jag behöver göra det till verklighet. 

    Ni som har gjort verklighet av er fantasi,  oavsett vilken det varit,  har ni ångrat er efteråt? 

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2023-02-16 15:06
    Jag har en sexuell fantasi om att ge oralsex till en annan kvinna, men då i hemlighet från min man. Dels för att det ingår i fantasin, men även att jag skulle få lite prestationsångest. Det spelar egentligen inte så stor roll i min frågeställning:

    Ni som har gjort verklighet av er fantasi, oavsett vilken det varit, har ni ångrat er efteråt?

  • Svar på tråden Sexuell fantasi, har ni gjort det till verklighet?
  • Anonym (Engelska)
    Pussan skrev 2023-03-17 23:32:40 följande:

    Jag har förverkligat rätt många fantasier genom åren. Men får nya efter hand...
    Jag älskar också att försöka ge killarna en upplevelse de fantiserar om. Det är minst lika hett, att få honom att berätta om sina drömmar och sedan säga ¨ja, det provar vi i helgen, jag kan.... osv¨ 
    Rätt många gånger har det handlat om att göra något på mer eller mindre offentliga platser. Ibland att vi ska vara ute på stan och jag ska vara väääldigt lättklädd, ibland har det varit bondage, sm eller liknande hemma. Några har velat bli fullständigt dominerade, kanske bara sitta och titta (fastbunden någon) medan jag onanerar framför dem, andra har velat randa röven på mig och munknulla mig samtidigt... Och så 3-kanter, 4-kanter, tjejsex framför honom... Det finns så många olika fantasier och man kan ha så många fantastiska upplevelser om man är lite öppen!


    Tänker mig att du har en fjärrstyrd vibrator i dina trosor.
    Jag styr under middagen på en restaurang?.
    WOW när du får en himmelsk orgasmen 
  • Anonym (slippery when wet)
    Anonym (Engelska) skrev 2023-04-01 16:10:25 följande:
    Tänker mig att du har en fjärrstyrd vibrator i dina trosor.
    Jag styr under middagen på en restaurang?.
    WOW när du får en himmelsk orgasmen 
    De där prylarna låter alldeles för högt enligt min erfarenhet. Vi köpte ett "ägg" men det slutade i fnitter redan i sovrummet för hade man haft det offentligt hade alla vänt sig om och stirrat.
  • Anonym (Engelska)
    Anonym (slippery when wet) skrev 2023-04-01 16:20:13 följande:
    De där prylarna låter alldeles för högt enligt min erfarenhet. Vi köpte ett "ägg" men det slutade i fnitter redan i sovrummet för hade man haft det offentligt hade alla vänt sig om och stirrat.
    Tyvärr du rätt Gråter
  • Krille89
    Anonym (Catten) skrev 2023-03-30 23:37:05 följande:
    Ok. Inte dela skriver du.  Det kan alltså innebära att hon har sex med honom men inte med dig. 

    Allt med cuckold är jag med på. Men att din pappa/hennes svärfar är en av de män hon kåtar upp förbryllar  mig. 
    Vart det för mycket information ? ;)
  • Anonym (Tyvärr)
    Krille89 skrev 2023-04-01 22:20:29 följande:
    Vart det för mycket information ? ;)
    Typ - inte friskt alls
  • Krille89
    Anonym (Tyvärr) skrev 2023-04-01 22:29:38 följande:
    Typ - inte friskt alls
    Jag förstår din spontana reaktion för våra gränser är kanske långt framför samhällets normer men vad är inte friskt ?, att vuxna människor gör något som alla inblandade är ok med och som inte bryter mot några lagar ?.
    Att vara aktiv på ett forum som berör sex och samlevnad men döma folk som gör saker en själv inte tycker om låter snarare som det som inte är friskt, man får absolut hålla med om/tycka att en själv inte hade agerat på ett visst sätt men att döma någon annan med helt andra ramar och preferenser är fel och skapar tabun och normer snarare än att bryta ner dom.
  • Anonym (Tyvärr)
    Krille89 skrev 2023-04-01 22:35:46 följande:
    Jag förstår din spontana reaktion för våra gränser är kanske långt framför samhällets normer men vad är inte friskt ?, att vuxna människor gör något som alla inblandade är ok med och som inte bryter mot några lagar ?.
    Att vara aktiv på ett forum som berör sex och samlevnad men döma folk som gör saker en själv inte tycker om låter snarare som det som inte är friskt, man får absolut hålla med om/tycka att en själv inte hade agerat på ett visst sätt men att döma någon annan med helt andra ramar och preferenser är fel och skapar tabun och normer snarare än att bryta ner dom.
    Antar att ni kan spela banjo skitfort .....
  • Krille89
    Anonym (Tyvärr) skrev 2023-04-01 22:46:21 följande:
    Antar att ni kan spela banjo skitfort .....
    Ja det gör vi, vi brukar spela tillsammans allihopa på samma banjo med varsin sträng........
    Av ren nyfikenhet så undrar jag vad som driver dig att spendera din tid med att svara när du uppenbarligen inte har något som helst intresse av diskutera/prata om kärnämnet och dessutom har en synnerligen dömande och nedvärderande ton ?
  • Anonym (slippery when wet)
    Anonym (Tyvärr) skrev 2023-04-01 22:46:21 följande:
    Antar att ni kan spela banjo skitfort .....
    Men lägg ner..

    Man behöver inte dela andras fantasier men man måste inte vara otrevlig eller spydig heller så länge det som görs är med samtycke och mellan vuxna.

    Klarar du inte av vuxna personers lite udda tankar så läs inte sådana här trådar då.
  • Krille89
    Anonym (slippery when wet) skrev 2023-04-03 18:40:30 följande:
    Men lägg ner..

    Man behöver inte dela andras fantasier men man måste inte vara otrevlig eller spydig heller så länge det som görs är med samtycke och mellan vuxna.

    Klarar du inte av vuxna personers lite udda tankar så läs inte sådana här trådar då.
    Tack för "uppbackningen", jag förstår att folk reagerar men som du skriver så behöver man inte läsa en tråd av den här karaktären om man inte klarar av folks lite udda tankar/erfarenheter och jag förstår att folk reagerar på att min fru skickar snuskiga bilder till sin svärfar och dessutom ofta är klädd på ett sätt i hans närhet som dom allra flesta inte skulle tycka var ok men så länge det sker mellan vuxna och i samtycke.
    Som jag skrivit tidigare så går våra sexuella fantasier/preferenser/erfarenheter kanske tvärtemot samhällets normer för vad som är ok men hur kul sexliv skulle man ha om man formade det efter vad andra tycker är ok, så länge det inte innefattar något olagligt och sker i samförstånd är det ju bara att köra på och njuta. 
  • Anonym (slippery when wet)

    Nästa träff ska nog bli ett läkarbesök för honom, med grundlig undersökning av allt nertill. Läkarrock, nitrilhandskar och inget under. Kanske höga stövlar.

  • Anonym (bootsy)
    Anonym (slippery when wet) skrev 2023-04-03 19:55:46 följande:

    Nästa träff ska nog bli ett läkarbesök för honom, med grundlig undersökning av allt nertill. Läkarrock, nitrilhandskar och inget under. Kanske höga stövlar.


    Höga stövlar är alltid bra
  • Pussan
    Anonym (Engelska) skrev 2023-04-01 16:10:25 följande:
    Tänker mig att du har en fjärrstyrd vibrator i dina trosor.
    Jag styr under middagen på en restaurang?.
    WOW när du får en himmelsk orgasmen 
    Ja, det vore väl något! Tänk att få en riktigt högljudd orgasm så att alla bara stannar upp i vad de gör och bara ser och hör mig njuta...! Jävlar så hot 
  • Anonym (-)
    Pussan skrev 2023-04-04 22:19:25 följande:
    Ja, det vore väl något! Tänk att få en riktigt högljudd orgasm så att alla bara stannar upp i vad de gör och bara ser och hör mig njuta...! Jävlar så hot 
    Brukar du ha sex med sovrumsfönstret öppet för att folk ska höra? Gillar du när andra hör dig?
  • PernillaPG

    Hade hört så mycket om alla sexuella förslag man skulle få när man fick ett jobb.


    Men inte jag inte.


    Så när den kommande festen med företaget kom så gjorde jag slag i saken och fick ihop det men en försäljare på hans kontor.


    Vi blev påkomna och snacket gick ju efter det.


    En fantasi jag kanske hade i några år innan det blev verklighet.

  • Pussan
    Anonym (-) skrev 2023-04-04 22:26:50 följande:
    Brukar du ha sex med sovrumsfönstret öppet för att folk ska höra? Gillar du när andra hör dig?
    Hör och/eller ser, visst. Fast jag bor rätt högt upp så inga förbipasserande kan se eller höra. Bara grannarna och de vill man inte trötta ut för mycket.... det får räcka med varma sommardagar när det måste vara öppet
    Men den verkliga fantasin är ju att vara i centrum, många som ser och hör runt omkring och jag njuter så att jag till slut blir alldeles skakig... med ett rätt fånigt flin...
Svar på tråden Sexuell fantasi, har ni gjort det till verklighet?