• Anonym (Johannajojs)

Positivt eller spökstreck?

Jag är på bim-4 första månaden vi försöker så jag förväntar mig ingenting. Köpte paket med två tester så tänkte testa idag bara för skojs skull. Ser strecket tydligare irl. vad tror ni? Jag haft motvärk ca en vecka nu. 

• Svar på tråden Positivt eller spökstreck?
  • EnAnonumius
    Anonym (Johannajojs) skrev 2023-02-19 09:27:26 följande:
    Positivt eller spökstreck?

Jag är på bim-4 första månaden vi försöker så jag förväntar mig ingenting. Köpte paket med två tester så tänkte testa idag bara för skojs skull. Ser strecket tydligare irl. vad tror ni? Jag haft motvärk ca en vecka nu. 

Ja du finns ju skrivet hur man skall läsa av CB testerna via packsedeln. Gick upp på deras hemsida och läste.

Du har fått ett negativt svar. Då du har bara ett rakt streck. (-)

Vid positivt svar så skulle du ha två streck format som ett plus (+).

Men nu har du bara ett rakt streck så det är negativt

Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Anonym (Johannajojs)

Förstår att det är svårt att se men där är faktiskt ett streck som syns tydligare irl får väl vänta till om några dagar 
  • EnAnonumius
    Anonym (Johannajojs) skrev 2023-02-19 13:46:24 följande:
    Förstår att det är svårt att se men där är faktiskt ett streck som syns tydligare irl får väl vänta till om några dagar 
    Och jag håller tummarna för dig att du får ett mycket tydligt positivt svar på den stickan... 🙂
    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Anonym (Johannajojs)

Och Detta då?? Obestämd

• Anonym (b)
    Anonym (Johannajojs) skrev 2023-02-20 10:19:51 följande:

Och Detta då?? Obestämd

Det går inte att se utifrån bilden tyvärr. Köp ett digitalt vettja :), då behöver du inte gissa dig till om du ser ett streck och om det är spökstreck eller ej. 
Svar på tråden Positivt eller spökstreck?