35 år, barn med tre olika, precis tagit slut med pappan till yngsta
Känner mig helt förstörd , bara gråter och vet inte hur jag ska orka för barnens skull .. känner mig så misslyckad .. vill inte vara ensamstående resten av livet men att träffa någon ny och börja om känns som det sista jag vill just nu .. fast jag vet att jag kanske borde för min och barnens (och ekonomins) skull.
Äldsta är tonåring, mellanbarnet går i lågstadiet och yngsta är bara 1. Jag försökte få det att hålla med yngsta barnets pappa och stod ut med mycket men till slut gick det inte. Och det tog inte slut på ett bra sätt, är väldigt arg och besviken på honom. . Han ville ha fler barn men ville vänta och visste inte om han vill det med mig ens så då kände jag att det är bättre att göra slut nu såklart.. för det är ännu värre om han lämnar mig sen om kanske 5 år när han har hittat den han vill ha sin ?riktiga? familj med.
Vad gör jag? Hur ska jag orka? Är det för sent att träffa någon ny? Om den personen vill ha barn , ska jag ha barn med fyra olika? Tacksam för svar men jag vet redan att jag har gjort dåliga val så behöver inte höra det..