• Anonym (förgifta)

Mästra, kritisera, förlöjliga

inte kunna sätta dig in i andra människors situation. Är du en av dom?

T ex tala om för andra vilka dom ska träffa, eller förlöjliga och kritisera andras utseende.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Mästra, kritisera, förlöjliga
  • Anonym (Suck)

Men gud, vem är det som inte kan sätta sig in i andras situation? precis allt verkar handla om dig och all orättvisa som drabbar dig.

börjar mer och mer tro att kanske dina släktingar faktiskt har rätt bra koll på vad de säger/sagt till dig men det är du som väljer att misstolka och missförstå precis som du gör här inne.

för sista gången, sök professionell hjälp om du någonsin vill kunna må bra. 

• Anonym (förgifta)
    Anonym (Suck) skrev 2023-02-22 10:46:58 följande:

Men gud, vem är det som inte kan sätta sig in i andras situation? precis allt verkar handla om dig och all orättvisa som drabbar dig.

börjar mer och mer tro att kanske dina släktingar faktiskt har rätt bra koll på vad de säger/sagt till dig men det är du som väljer att misstolka och missförstå precis som du gör här inne.

för sista gången, sök professionell hjälp om du någonsin vill kunna må bra. 

Det är många det. Ja, mina trådar handlar ofta om hur jag tycker att jag har blivit illa behandlad av kvinnor.
  • Anonym (Varför?)
    Anonym (förgifta) skrev 2023-02-22 10:48:06 följande:
    Det är många det. Ja, mina trådar handlar ofta om hur jag tycker att jag har blivit illa behandlad av kvinnor.
    Tycker du att du blir hjälpt här på FL?
    Blir det verkligen bättre av att älta det här?
    Vad kan folk här göra åt att din familj behandlat dig illa?
    Folk här på FL har ju försökt hjälpa dig varje vecka och genom åren med detta men det blir ju inte bättre av att skriva om det i flera trådar varje vecka, faktiskt blir det nog värre för dig när du hela tiden måste skriva om det, då fortsätter ju bara dina tankar på det.

Vad vill du att folk här på FL ska göra för att hjälpa dig?
    Vad vill du ha för svar av folk? du blir ju aldrig nöjd med vad folk svarar, varför fortsätter du när du inte blir nöjd med svaren?

Vad är det du vill ha ut av alla trådar? säg inte svar ifrån kvinnor för att förstå för kvinnor har svarat dig om och om igen men det hjälper ju inte dig, svaren du får blir du inte nöjd med.

Vad får du ut av att älta samma sak men aldrig bli nöjd med svaren du får?
    Det blir ju aldrig bättre, tvärtom du verkar må sämre och sämre.
    Varför vill du inte söka professionell hjälp med ditt mående?
Svar på tråden Mästra, kritisera, förlöjliga