• Anonym (Frustrerad)

Ska jag sluta suga av honom?

Jag är sjukt frustrerad. 

Min kille är en härlig person, men jag upplever att jag går ner på honom sjukt mycket oftare än vad han tar initiativ att gå ner på mig. 
    Jag tog mig modet att ta upp detta då det gjorde mig ledsen och bitter, och han sa att han skulle bli bättre. 
    Det varade i kanske nån vecka innan det blev samma sak igen. 
    Han påstår sig gilla att slicka mig, men varför händer inget då?? Jag vill inte behöva be om det. 

Ska jag behöva ta upp detta igen, eller ska jag helt enkelt vägra oralsex på honom tills han själv märker att något är off? 

Jag blir ingen rolig flickvän att vara med när jag inte känner mig uppskattad och tillfredsställd.

• Svar på tråden Ska jag sluta suga av honom?
  • Anonym (Aw)
    Anonym (f) skrev 2023-02-22 12:38:28 följande:

Ställ inte sexakter emot varandra. Dåligt läge.

Fast om TS slutar ge honom oralsex så anpassar hon sig till honom. Dessutom behöver han inte ha dåligt samvete, eftersom han vet att hon vill men han inte bryr sig om det.
  • Ccplus

Nej, men bli bättre på att teasa honom.. 

Älskar också att slicka. Men då behöver jag ha blivit teasad en stund så jag kommer att vara riktigt kåt först. 

Visa upp din röv i några tajta byxor, och visa honom att du gör det som en lek. 

• Ccplus
    Ska jag behöva ta upp detta igen, eller ska jag helt enkelt vägra oralsex på honom tills han själv märker att något är off? 

Det absolut sämsta någon liten kvinna skulle kunna göra. Bättre om du vill bli slickad att visa upp den framför hans ansikte. 
  • Tom Araya
    Anonym (Frustrerad) skrev 2023-02-22 11:41:15 följande:
    Ska jag sluta suga av honom?

Jag är sjukt frustrerad. 

Min kille är en härlig person, men jag upplever att jag går ner på honom sjukt mycket oftare än vad han tar initiativ att gå ner på mig. 
    Jag tog mig modet att ta upp detta då det gjorde mig ledsen och bitter, och han sa att han skulle bli bättre. 
    Det varade i kanske nån vecka innan det blev samma sak igen. 
    Han påstår sig gilla att slicka mig, men varför händer inget då?? Jag vill inte behöva be om det. 

Jag blir ingen rolig flickvän att vara med när jag inte känner mig uppskattad och tillfredsställd.

Varför vill du inte be om att han gör vad du för tillfället vill?
    Det är den mest naturliga sak i världen och dessutom upphetsande för mig som man att höra.

I övrigt finns det nog inte mycket du kan göra än att stå ut eller byta man.

Själv så älskar jag att ge henne oralt. Men ännu mer gillar jag att få oralt. Jag gillar dessutom att dominera henne och ibland även känslan av att utnyttja henne, plus att det är det bästa sättet att få den hård för knull, så därför kan det bli lite oftare att hon suger än jag slickar. Men skulle hon be mig så tvekar jag inte att ge och jag behöver inte ha något tillbaka varje gång.
  • 19mark82

gillar du oxo att slickad på/i analen, TS? kanske det går han igång på som förspel inför analsex

• Anonym (Frustrerad)

TS här. 
    Jag vet inte vad som har hänt. 
    Jag kommer hem till honom, han ber mig ligga naken i sängen tills han kommer ut från duschen. 

När han väl kommer ut från duschen så kommer han fram till mig i sängen och är verkligen HUNGRIG. 
    Jag blir glatt överraskad och mådde verkligen toppen, jag hade dessutom inte ens sagt något. 

Man hade nästan kunnat tro att han läst denna tråd, sånt sammanträffande. 😄

• Anonym (Mr Jök)

För mig är det tvärtom. Jag går ner och tillfredsställer men får aldrig något tillbaka..

• Anonym (Nöje i sig)

Suga penis är eller borde vara ett nöje i sig. Ja man ger honom sex på det sättet, men det ger ju en själv glädjen att ge. Om du inte finner någon glädje i att göra det och det är som ett slags utbyte så tycker jag inte du skall göra det alls. Det går att ha sex utan att inleda med att suga liksom, så varför inte bara ha samlag då istället?

Jag gillar nog att suga mer än jag gillar samlag även om jag är väldigt förtjust i samlag så det känns inte som en uppoffring utan något jag vill.

Suga penis skall ju vara till glädje för bägge och något man vill göra för att det ger en själv något (glädjen i att ge) men finns inte den glädjen...sug då bara i 69:a annars kan det vara.

• BlåFisk

Det här verkar vara ganska vanligt.
    Fastän jag gärna vill tänka att ingen har rätt till något, utan man får vara tacksam för vad man får så villa jag samtidigt tänka att viljan att ge något av sig själv (t.ex. inom sex) är rent essentiell för ett förhållande.

Kanske en bra start att försöka lirka med honom om det är något speciellt som gör att han inte gillar det, men som han har dragit sig för att säga.

Är ni ganska unga förresten?
    När jag var i 18 årsåldern blev min tjej mer och mer frustrerad av att jag inte ville slicka, jag tyckte verkligen inte om det. Det tog ett par år och så när jag slickat ett par gånger så blev jag heeeeeeeeeeeelt jävla galen i att få göra det. Idag kan jag knappt förstå att jag hade svårt med det.

Det är så klart synd om en sån här sak ska urholka förhållandet. Är det en omtänksam osjälvisk kille i övrigt? I så fall är det ju något med hur han upplever det. Och för att lära honom att gilla det så krävs så klart något mer förfinat än att tjata eller bli sur när man inte får slick. Och en massa tålamod skulle jag tro.

Vet inte om det var till så mycket hjälp:/

• BlåFisk

Och som svar på din fråga.
    Det är väl ingen lösning att sluta suga, du kommer bara få lust att suga och känna att du måste låta bli, inget blir bättre så för någon av er.

• Anonym (anynom)

Har precis samma problem. Gillar att gå ner på honom och gör det gärna men får aldrig nått tillbaka. Jag vet inte heller hur jag ska bära mig åt men vårt sexliv är så sparsamt att jag vet inte vad som skulle hända då. Jag vill vara med någon som vill att jag ska njuta också liksom

• Anonym (Ja)

Ja Ts, att du slutar suga av honom är enda sättet du kommer få honom att fatta på.

För så länge du fortsätter ge honom oralsex utan att han behöver ge nåt tillbaka: varför skulle han då anstränga sig?

Sluta. Och om han frågar varför kan du svara att det verkar som han inte är så intresserad av oralsex eftersom han aldrig gör det på dig, så därför har du slutat ge det. Du trodde helt enkelt att ni inte ger varandra oralsex. Eller att det är tråkigt när det är ensidigt.

• Anonym (B)
    Anonym (anynom) skrev 2023-09-20 22:44:39 följande:

Har precis samma problem. Gillar att gå ner på honom och gör det gärna men får aldrig nått tillbaka. Jag vet inte heller hur jag ska bära mig åt men vårt sexliv är så sparsamt att jag vet inte vad som skulle hända då. Jag vill vara med någon som vill att jag ska njuta också liksom

Slickar hellre själv, än blir avsugen
  • Lyckligalotta

Min sambo frågar ofta om han inte kan få gå ner på mig. Inte alltid jag är sugen, oftast frågar jag om han vill att jag ska suga istället - han säger aldrig nej. Vill ju inte att det ska lukta eller vara ofräscht, vill helst ha duschat och rakat mig innan han går ner.

• Anonym (S)

Äcklena samlas!! Vem har bett om att höra vad NI vill, hur NI vill ha det, hur NI "brukar göra"???

Till ts:
    Sluta genast!! Låt honom ta initiativ!
    Så som det är nu så lever han varje mans dröm; att bara få utan minsta motprestation!
    Du behöver inte "prata" med honom, än mindre böna och be. Avvakta och se vad som händer om du inte gör något. Försöker han trycka ner dig så ha elektriska flugsmällaren nära!

Svar på tråden Ska jag sluta suga av honom?