• Anonym (Linn)

    Ivf stimulerad fet

    Hej.
    Behöver hopp. Gjort fet med 5 dagars blasto. Tar progynon och litinus. Är på ruvardag 11 och testdag på söndag. Tycket brösten ömmar mindre idag samt känner mig lite "mensig i magen". Hur har ni mått dagarna innan test med progynon och litinus? 

  • Svar på tråden Ivf stimulerad fet
  • Anonym (15)

    Tagit annat Progesteron, men det är ju likvärdigt. Aldrig känt mig gravid fast jag varit det 3 ggr efter FET med blastisar. På sin höjd lite trött, lite kissnödig, lite molvärk, men inte före v.5.

  • Anonym (Linn)

    Tack för ditt svar. Hur har mollvärken känts? Som typ mensvärk? 

  • Anonym (15)
    Anonym (Linn) skrev 2023-02-24 12:55:45 följande:
    Tack för ditt svar. Hur har mollvärken känts? Som typ mensvärk? 
    Extremt mycket mildare. På den tiden jag hade mensvärk låg jag i fosterställning och önskade mig döden typ. Molvärken var just bara lite mol, inte direkt ont.
  • Anonym (Linn)

    Ja men så känner jag nog nu, molvärk i ryggen precis som mensen är på väg. Hoppas det är ett gott tecken.

  • Anonym (15)
    Anonym (Linn) skrev 2023-02-24 16:56:00 följande:
    Ja men så känner jag nog nu, molvärk i ryggen precis som mensen är på väg. Hoppas det är ett gott tecken.
    Behöver inte alls betyda att det är kört. Håller en tumme! /mamman till 2 FET-barn
  • Anonym (Linn)

    Tack för tummen. Fick min son vid ett färskt försök och denna i magen är från samma kull, vore kul om detta funkade nu. 
    Tog du progynon med?

  • Anonym (15)
    Anonym (Linn) skrev 2023-02-24 18:20:54 följande:
    Tack för tummen. Fick min son vid ett färskt försök och denna i magen är från samma kull, vore kul om detta funkade nu. 
    Tog du progynon med?
    Det är något större chans att få barn via FET från en äggomgång man fått barn av innan. Jag gjorde ED så tog Progynon och en hel del annat.
Svar på tråden Ivf stimulerad fet