• Anonym (Badbollen)

Skulle du våga ligga med nån mycket yngre?

Jag tänker på det med att ta av sig kläderna inför en mycket yngre person.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Skulle du våga ligga med nån mycket yngre?
  • Anonym (Ja)

Blåfisken, såg ditt svar bara nu och det gav mig lite hopp ;)jag kom på att när jag själv var 21 låg jag med en 52 årig man, och det är fortfarande DET HETASTE sexminne jag har. Så ja, jag borde veta att mina rädslor är helt fel ute

• Anonym (Hm)

Ja rent hypotetiskt har jag inga problem med det, fast jag tänder inte på tjejer som är betydlig yngre heller.

• Meddelande borttaget
  • Freddie K

Varför skulle jag inte våga ligga med en mycket yngre person? Jag är 39 och ligger gärna med en 20-åring. 

Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Anonym (Nä du)
    Anonym (Äldre man) skrev 2023-03-13 23:16:55 följande:
    Det var hon som förförde mig och jag utnyttjade inte min position. Det jag däremot utnyttjade var min erfarenhet så att det blev mycket skönt för henne och vi träffades flera gånger På vilket sätt menar du att det, rent OBJEKTIVT, var olämpligt!?

Men du kanske tycker att det är lämpligare att en 17-åring har sex med en full jämnårig som sprutar efter 30 sekunder och som inte bryr sig ett dyft om att göra det skönt för tjejen och sedan sprider ut att hon är ett luder! (Jag har varit ungdomsledare så jag vet hur jargongen går!)
    Å vilken hjälte du (tror) du är! Riktigt dåligt gjort av dig och du borde få stå till svars för det. 

Det vore bättre med en jämnårig för henne för det vore inte opassande som det du gjorde. Du utförde ett övergrepp och är till och med stolt. 

Dig som ungdomsledare, snacka om olämpligt! 
  • Anonym (Nä du)
    Anonym (Äldre man) skrev 2023-03-13 17:15:01 följande:

Jag har på äldre dar varit tillsammans (sexuellt) med en 17 årig tjej som jag hjälpte med studierna.

Vag gällde att klä av sig naken inför henne (eller andra yngre kvinnor) så hade jag inga som helst problem med detta. Det som jag däremot kanske skulle oroa mig är att göra tjejen gravid för många (inte alla) yngre kvinnor längtar efter att få barn förr eller senare. Inte så att jag inte tycker om barn, utan för att jag känner mig för gammal för att bli småbarnsförälder igen.

Anmält. 
  • Anonym (KV)
    Anonym (Naken) skrev 2023-02-24 17:39:14 följande:
    Och så här två timmar senare ligger vi fortfarande nakna bredvid varandra. Jag är kvinna på 47 och han 28. Han älskar min kropp och vi har grymt sex. 
    Du är mer bekväm med din kropp
    Något som bevisas i en stor brittisk undersökning från 2010 där majoriteten av de 2000 deltagande kvinnorna sa vara betydligt mer obrydda över sina kroppar efter 40. Vilket resulterade i att de kunde slappna av mer i sängen än när de var yngre.
  • Anonym (KV)
    Anonym (ifds´+ko) skrev 2023-03-03 06:48:54 följande:

Jag skulle kunna ligga med en yngre men skulle aldrig stöta på en tjej under 25. Om någon är över 20 och intresse fanns hade jag meddelat mitt intresse diskret och väntat på att bli uppraggad. Sen är det upp till henne.

Hur meddelar man sitt intresse diskret?
  • Anonym (Vän av ordning)
    Anonym (Fräsch) skrev 2023-03-16 00:08:49 följande:
    Återigen utgår från att du trollar.. 

Har varit ungdomsledare..

Vilken jävla hjälte du är som räddade henne från hennes jämnåriga! 
    Det finns ord för såna som dig.. pedofiler heter det! 
    Hon förförde dig, vilken jävla ursäkt! Så du menar att du inte kunde säg nej! 

Du är direkt olämplig som människa du fattar det va!

Jag är man och inte fan skulle jag ligga med nån av mina praktikanter! ! Jo du utnyttjade din position.. det hade du insett om du inte tänkte med kuken!
    Du gör dig till åtlöje  Är du medveten om vad pedofil betyder?  Det betyder att personen tänder på barn, En person som är ett barn, alltså någon som inte har genomgått puberteten eller är under 15 år.    Att ha sex med en 17 åring tjej kan aldrig vara pedofili.  
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (inget att vila ögonen på)

Inte längre.

Min gräns gick vid 54 då jag senast låg med en 30-åring.

Nu tycker jag att kroppen förfallit för mycket. Skulle nog mest känna mig lite äcklig pga den rätt sladdriga och ojämna huden och inte längre sexig. Inte ens med någon jämnårig.

De sexiga åren är förbi och att vilja ta av sig kläderna inför någon.

Anonym (KV) skrev 2023-05-28 09:15:26 följande:
    Du är mer bekväm med din kropp
    Något som bevisas i en stor brittisk undersökning från 2010 där majoriteten av de 2000 deltagande kvinnorna sa vara betydligt mer obrydda över sina kroppar efter 40. Vilket resulterade i att de kunde slappna av mer i sängen än när de var yngre.
    Helt tvärtom i mitt fall. Är mer brydd än nånsin och känner mig obekväm och otroligt osexig.
  • BlåFisk
    Anonym (Ja) skrev 2023-03-15 20:25:21 följande:

Blåfisken, såg ditt svar bara nu och det gav mig lite hopp ;)jag kom på att när jag själv var 21 låg jag med en 52 årig man, och det är fortfarande DET HETASTE sexminne jag har. Så ja, jag borde veta att mina rädslor är helt fel ute

Jag tror dels att stor skillnad i ålder eller andra olikheter inte automatiskt måste betyda att det blir ett lyckat ragg eller relation, men också att skillnaden liksom boostar det positiva i en mer lyckad träff. 
  • Anonym (46 årig man)

Blev förförd av en ung kvinna hälften så gammal. Det tog tid för mig att våga ta steget fullt ut. Delvis beroende på att jag sedan många år levt i ett sexlöst äktenskap men mest berodde det på att jag faktiskt var riktigt nervös för att göra henne besviken.

När jag väl kom till skott så var det fantastiskt, Att älska med en kvinna som visar hur hon njuter var otroligt tändande

• Anonym (Dragaren)

Nästan aldrig tänkt på att ålder spelar in. Det är klart för unga är jag inte intresserad av men säg från 30 och uppåt är helt klart hetast. Beror helt på vem det är.

• Anonym (Dragaren)

När jag tänker efter har jag alltid tänt på äldre och det gör fortfarande fast jag själv är äldre nu haha

• Anonym (Sexbomb)
    Anonym (inget att vila ögonen på) skrev 2023-05-28 20:42:32 följande:
    Helt tvärtom i mitt fall. Är mer brydd än nånsin och känner mig obekväm och otroligt osexig.
    De flesta har svarat att de inte har problem med att ta av sig inför en mycket yngre person.
    Anonym (Fokuspå_skillnad) skrev 2023-06-29 13:24:24 följande:

Är det inte ganska mycket trådar här som berör stor åldersskillnad? Ibland undrar man över syftet.

Troligen samma person som startar dem i olika upplagor och samma få personer som svarar på inläggen varav alla upprepningar och inga nyanser.
  • Anonym (ifds´+ko)
    Anonym (KV) skrev 2023-05-28 09:24:12 följande:
    Hur meddelar man sitt intresse diskret?
    Gett henne någon komplimang för utseende som inte syftar till några sexuella kroppsdelar. Skrattar åt hennes skämt, visar intresse för hennes intressen och henne som person. Går långsamt fram.

Ger hon en avsnoppande kommentar eller en kommentar om att hon föredrar jämnåriga, inte är intresserad av sex för tillfället som allmän kommentar eller att hon bara inte visar intresse för mig så lugnar jag ner mitt diskreta "raggande" för att ge upp det helt.
    Då slipper man göra bort sig också. Att ta det väldigt lugnt helt enkelt.
Svar på tråden Skulle du våga ligga med nån mycket yngre?