Skulle du våga ligga med nån mycket yngre?
Jag tänker på det med att ta av sig kläderna inför en mycket yngre person.
Jag tänker på det med att ta av sig kläderna inför en mycket yngre person.
Blåfisken, såg ditt svar bara nu och det gav mig lite hopp ;)jag kom på att när jag själv var 21 låg jag med en 52 årig man, och det är fortfarande DET HETASTE sexminne jag har. Så ja, jag borde veta att mina rädslor är helt fel ute
Ja rent hypotetiskt har jag inga problem med det, fast jag tänder inte på tjejer som är betydlig yngre heller.
Varför skulle jag inte våga ligga med en mycket yngre person? Jag är 39 och ligger gärna med en 20-åring.
Jag har på äldre dar varit tillsammans (sexuellt) med en 17 årig tjej som jag hjälpte med studierna.
Vag gällde att klä av sig naken inför henne (eller andra yngre kvinnor) så hade jag inga som helst problem med detta. Det som jag däremot kanske skulle oroa mig är att göra tjejen gravid för många (inte alla) yngre kvinnor längtar efter att få barn förr eller senare. Inte så att jag inte tycker om barn, utan för att jag känner mig för gammal för att bli småbarnsförälder igen.
Jag skulle kunna ligga med en yngre men skulle aldrig stöta på en tjej under 25. Om någon är över 20 och intresse fanns hade jag meddelat mitt intresse diskret och väntat på att bli uppraggad. Sen är det upp till henne.
Inte längre.
Min gräns gick vid 54 då jag senast låg med en 30-åring.
Nu tycker jag att kroppen förfallit för mycket. Skulle nog mest känna mig lite äcklig pga den rätt sladdriga och ojämna huden och inte längre sexig. Inte ens med någon jämnårig.
De sexiga åren är förbi och att vilja ta av sig kläderna inför någon.
Blåfisken, såg ditt svar bara nu och det gav mig lite hopp ;)jag kom på att när jag själv var 21 låg jag med en 52 årig man, och det är fortfarande DET HETASTE sexminne jag har. Så ja, jag borde veta att mina rädslor är helt fel ute
Blev förförd av en ung kvinna hälften så gammal. Det tog tid för mig att våga ta steget fullt ut. Delvis beroende på att jag sedan många år levt i ett sexlöst äktenskap men mest berodde det på att jag faktiskt var riktigt nervös för att göra henne besviken.
När jag väl kom till skott så var det fantastiskt, Att älska med en kvinna som visar hur hon njuter var otroligt tändande
Nästan aldrig tänkt på att ålder spelar in. Det är klart för unga är jag inte intresserad av men säg från 30 och uppåt är helt klart hetast. Beror helt på vem det är.
När jag tänker efter har jag alltid tänt på äldre och det gör fortfarande fast jag själv är äldre nu haha
Är det inte ganska mycket trådar här som berör stor åldersskillnad? Ibland undrar man över syftet.