• Anonym (Mycket nyfiken kille)

nyfikenheten blir större

Nu senaste månaderna så blev jag väldigt nyfiken av mig och första gången jag ens blev sexuellt upphetsad av samma kön hände i en bastu, aldrig sett sån stor kuk förut och fattar inte riktigt än varför det väckte ett intresse i mig själv att vilja experimentera med mycket.

Börja pinsamt men ändra sig rätt fort när jag tror att jag tittade direkt tills killen frågar om jag var bi, ville bara stoppa huvudet i sanden hehe men svarade ärligt nej men också att jag blev nyfiken av att få se en sån stor, och känner lite att efter frågan om jag var bi, det hjälpte nog till lite för det tog inte lång stund innan jag frågade rakt ut hur stor den blir styv.

Fler som blivit nyfikna av liknande händelser?

• Svar på tråden nyfikenheten blir större
  • Anonym (Erik)

Jag och min tjej satt i en hotellbastu mitt i natten. Vi hade varit ute och festat lite. Först var det bara vi där men sen kom en kille och när han tog av sig handduken (trots gemensam bastu) hängde en jävla hästkuk mellan benen. Både jag och tjejen har en fascination för stora kukar. Det gick inte att låta bli och titta. Till slut frågade tjejen om vi fick känna på den och det fick vi. Det slutade med trekant på vårt rum.

• Anonym (Mx)

Jag tänker att det i dagens läge inte finns något som helst hinder om man gillar samma kön. Det är väl bara att ta kontakt med någon annan som har samma dragning?

Svar på tråden nyfikenheten blir större