• Anonym (Frågvis)

Tid för att nå orgasm

För kvinnor
    Hur lång tid behöver du ha samlag för att få orgasm 
    Förspel 5 till 10 min före samlaget.
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tid för att nå orgasm
  • Tukt

Inte så konstigt folks sexliv strular om en tänker så där...

• Anonym (Samlag)

TS du vet väl att en stor majoritet av alla kvinnor inte kommer av enbart samlag? Och din trådstart antyder att du dessutom tror att det är tiden in och ut som spelar störst roll. Och är det inte lite förlegat att kalla den delen av sex som inte är penetrerande för ?förspel?? Helt ofattbart att lyckas få in så många fel i så lite text.

• Anonym (Kalle)

Är rätt så uthållig men kommer jämt före min tjej så brukar få slicka och och pulla henne till orgasm..älskar och få hennes orgasm i munnen så gör absolut inget att jag får slicka henne gör ja så gärna 

• Anonym (Så olika män kvinnor)

Otroligt att en kvinna kan få orgasm på ett par minuter,
    så lycklig

Många kvinnor noterar att dom inte får orgasm. Vad kan mannen göra för att ni ska komma?

• Anonym (män är så tappade...)

Själv med klitorisstimulans- 3 minuter blankt.

In-ut och jag kör klitoris-5 minuter kanske.

Han har fingrar i mig på g-punkten och stimulerar brösten medan jag masserar klittan= han kan beordra mig att komma och räkna ned från 10 sekunder så gör jag det.

Bara in-ut- har hänt typ 5 gånger på 30 år, varför ska man ens försöka det när det är klitoris och g-punkten som är grejen?

Motsvarigheten för män vore att kvinnan bara tar på hans lår i en halvtimme utan att alls röra vid kuk eller pung och sen förväntar sig att han ska komma av det.

• Eurydike
    Anonym (Så olika män kvinnor) skrev 2023-03-09 16:57:13 följande:

Otroligt att en kvinna kan få orgasm på ett par minuter,
    så lycklig

Det kan även gå på ett par sekunder om man är dyngkåt. En gång bytte jag temperatur på vattenstrålen i duschen och det var det 🌈 Fyra sekunder, underbart är kort, eller nåt 🙃 Det hör tack och lov inte till vanligheterna! 😅

Har kvinnor lättare än män att få orgasm?

• Anonym (Hahaha)

Kan ju vara lite olika ...
    I lördags var min "klimakterie-kossa" på G och vi hade faktiskt sex.
    Länge sedan men -var hur bra som helst. Munsex innan "påsättning" - alla nöjda och somnade gott.
    I vår ålder är det fan ett stort steg, hahahaha

Alice1982 skrev 2023-03-05 01:25:06 följande:

Kommer 5-6 gånger per knull som är runt en timme.

Du kan vara lycklig. 
    Bara lite nyfiken. Får du orgasm bara genom att mannen juckar med sin kuk i dig, eller måste han eller du också stimulera clitoris? Använder du någon olja eller kräm som ökar lusten? Om du onanerar kan du få upprepade orgasmer då också?

• Alice1982
    Anonym (Så olika män kvinnor) skrev 2023-03-26 10:27:15 följande:

Du kan vara lycklig. 
    Bara lite nyfiken. Får du orgasm bara genom att mannen juckar med sin kuk i dig, eller måste han eller du också stimulera clitoris? Använder du någon olja eller kräm som ökar lusten? Om du onanerar kan du få upprepade orgasmer då också?

ja, kommer alltid enbart av kuken. Men det ska vara hårt. Använder ingenting och onanerar aldrig.
    Alice1982 skrev 2023-03-27 01:02:30 följande:
    ja, kommer alltid enbart av kuken. Men det ska vara hårt. Använder ingenting och onanerar aldrig.
    Kan man träna för att lättare få orgasm?
  • Anonym (Aldrig)

Har aldrig fått orgasm vid samlag, finns det ens kvinnor som får det?

Anonym (Aldrig) skrev 2023-04-11 14:59:42 följande:

Har aldrig fått orgasm vid samlag, finns det ens kvinnor som får det?

Hur gammal är du?
    Hur ofta knullar du?
Svar på tråden Tid för att nå orgasm