• Anonym (A)

    Drömkvinna/man hur ser din ut?

    Om du fick välja hur skulle din drömpartner se ut?

  • Svar på tråden Drömkvinna/man hur ser din ut?
  • Anonym (Iyi)
    Anonym (A) skrev 2023-03-02 07:04:25 följande:

    Lyi du satte pricken över iet helt korrekt det beror på iPhone Apple helsike, ibland funkar det precis som vanligt att citera men 99% av alla gånger funkar inget. Varken gilla, ogilla, anmäla, citattecken blir något helt annat tex miljoner frågetecken byts ut. Inget med IPhone på FL funkar. Provade låna sonens Samsung inga problem alls uppstår då. Tack snälla du för din reflektion kring det 🌺 tagits upp i andra trådar och ingen har kunnat säga mer utförligt kring mystiken som vad du gjorde.


    Å vad kul! Inte att Apple ger problem, men att vi kunde klura ut vad det är som skapar de här problemen Solig

     
  • Anonym (Iyi)
    Anonym (A) skrev 2023-03-02 07:15:10 följande:

    Glad å andras vägnar läser att flera hittat alt redan lever med sin drömpartner, delad glädje dubbel glädje 🤗 Orsaken till att jag gjorde tråden från början är mindre relevant men var för att några satt och hade debatt kring ämnet, det blev väldigt stor fokus på både yta personlighet. En tyckte ingen behövde personlighet så länge personen ser bra ut för man ligger inte med personligheten, medans andra ansåg personligheten förvandla en ful till snygg. Fick ingen syl i vädret för det var som sagt från en lugn diskussion som övergick till ett hett ämne några kände sig stampade på tårna. Vad tycker ni är viktigast? Yta, personlighet eller gärna båda? Röstar på båda och bara en bonus om personen ser ut att ta hand om sig själv.


    "Man ligger inte med personligheten", herregud.. när det kommer till förhållande på det hela. Inte för att vara misogyn, men det var en man som sa det va? Som förmodligen aldrig haft ett förhållande med en riktig psychobrud.

    Jag tycker att en elak person blir fulare än denne var innan hen öppnade munnen. Någon som ter sig intetsägande på ett foto kan vara riktigt sexig i verkligheten.
    Väldigt mycket ligger dock i utstrålningen, sättet att röra sig, hur man pratar, hur man agerar, alla små personliga saker.

    Så givetvis röstar jag för att personligheten är viktigast. Samtidigt finns det ju de som är väldigt snälla och har bra värderingar och säkert skulle vara trevliga att leva med men som saknar den där utstrålningen som är magisk för just mig, då funkar det ju inte heller.
  • Anonym (Drömmaren)

    Ansikte som Hanna Hays
    Bröst som Milena Velba
    Midja som Gina Gerson
    Rumpa som Bella Bellz
    Sexualitet som Anna Von Freienwalde 
    Personlighet som Malin i Saltkråkan blandat med Tina Nordström

  • Anonym (Iyi)
    Anonym (Drömmaren) skrev 2023-03-02 08:30:00 följande:

    Ansikte som Hanna Hays
    Bröst som Milena Velba
    Midja som Gina Gerson
    Rumpa som Bella Bellz
    Sexualitet som Anna Von Freienwalde 
    Personlighet som Malin i Saltkråkan blandat med Tina Nordström


    Så en blandning av olika porrskådisar och en personlighet som Malin i Saltkråkan? Malin har ju inte så mycket personlighet alls. Hon bara förmanar, tom låter som en mamma mot sin egen far. Hade hon varit en riktig person så hade hon förstås haft personlighet, men i hennes roll så är hennes enda drag förmaningar och ta hand om hemmet.
    Med lite Tina i får du en hushållerska som är bättre på matlagning än Malin troligtvis är, samt blandar in lite humor och utstrålning i den väldigt platta Malin.

    Hur ska Malin-Tina klara av att städa hemmet med Milenas jättekassar på flera kg styck?
  • Anonym (Drömmaren)
    Anonym (Iyi) skrev 2023-03-02 19:48:14 följande:
    Så en blandning av olika porrskådisar och en personlighet som Malin i Saltkråkan? Malin har ju inte så mycket personlighet alls. Hon bara förmanar, tom låter som en mamma mot sin egen far. Hade hon varit en riktig person så hade hon förstås haft personlighet, men i hennes roll så är hennes enda drag förmaningar och ta hand om hemmet.
    Med lite Tina i får du en hushållerska som är bättre på matlagning än Malin troligtvis är, samt blandar in lite humor och utstrålning i den väldigt platta Malin.

    Hur ska Malin-Tina klara av att städa hemmet med Milenas jättekassar på flera kg styck?
    Enkelt. Jag kan städa medans Malin-Tina ordnar biffen. Glad
  • Anonym (Iyi)
    Anonym (Drömmaren) skrev 2023-03-03 10:14:20 följande:
    Enkelt. Jag kan städa medans Malin-Tina ordnar biffen. Glad
    Det låter som ett vettigt upplägg: )

    På kvällen får ni nog ha en obligatorisk massagestund. Massage är skönt och nyttigt och med jättebröst förmodligen ännu viktigare då hon lär ha väldigt ont i ryggen framåt kvällen.

    Hoppas att du hittar henne någon dag!
  • Carolatom07
    Anonym (Iyi) skrev 2023-03-02 19:48:14 följande:
    Så en blandning av olika porrskådisar och en personlighet som Malin i Saltkråkan? Malin har ju inte så mycket personlighet alls. Hon bara förmanar, tom låter som en mamma mot sin egen far. Hade hon varit en riktig person så hade hon förstås haft personlighet, men i hennes roll så är hennes enda drag förmaningar och ta hand om hemmet.
    Med lite Tina i får du en hushållerska som är bättre på matlagning än Malin troligtvis är, samt blandar in lite humor och utstrålning i den väldigt platta Malin.

    Hur ska Malin-Tina klara av att städa hemmet med Milenas jättekassar på flera kg styck?
    Malin i Saltkråkan har mer personlighet än vad många kvinnor idag har. På den tiden hade skådisarna mer av personligt uttryck och äkthet, vilket jag tycker hon som spelar Malin har. "Förmanar och låter som en mamma" håller jag med om, men hon ska föreställa att vara en omtänksam och snäll person.

  • Anonym (A)
    Carolatom07 skrev 2023-03-11 15:44:58 följande:
    Malin i Saltkråkan har mer personlighet än vad många kvinnor idag har. På den tiden hade skådisarna mer av personligt uttryck och äkthet, vilket jag tycker hon som spelar Malin har. "Förmanar och låter som en mamma" håller jag med om, men hon ska föreställa att vara en omtänksam och snäll person.
    +1 bra sagt! 😊 Såg din tråd förresten häromdagen hann inte kommentera då tiden inte tillät all fokus går till barnen så du förstår nog, handla om pajkastning om jag inte är helt ute och cyklar. Heja dig för det inlägget! Mer sånt tack för det behövs verkligen lyftas och mobbning vuxna emellan hör hemma i sandlådan.
  • Anonym (Iyi)
    Carolatom07 skrev 2023-03-11 15:44:58 följande:
    Malin i Saltkråkan har mer personlighet än vad många kvinnor idag har. På den tiden hade skådisarna mer av personligt uttryck och äkthet, vilket jag tycker hon som spelar Malin har. "Förmanar och låter som en mamma" håller jag med om, men hon ska föreställa att vara en omtänksam och snäll person.
    Menar du att Malin har mer personlighet än kvinnor generellt har idag eller än skådisar har generellt idag?

    Vore ju trist om en platt skådis har mer personlighet än en verklighetens kvinna. Det kan väl inte ens du tro att så skulle vara fallet?

    Så om man är en snäll person så förmanar man och låter som en mamma? Frågan är om man inte skulle tycka att det vore hemskt jobbigt att få en mamma till partner. Eller är det vad många män egentligen drömmer om?
  • Anonym (Drömmaren)
    Carolatom07 skrev 2023-03-11 15:44:58 följande:
    Malin i Saltkråkan har mer personlighet än vad många kvinnor idag har. På den tiden hade skådisarna mer av personligt uttryck och äkthet, vilket jag tycker hon som spelar Malin har. "Förmanar och låter som en mamma" håller jag med om, men hon ska föreställa att vara en omtänksam och snäll person.
    Som Pelle säger: Var ljuv!
    Och det är Malin tycker jag. Solig
  • Anonym (A)
    Anonym (Drömmaren) skrev 2023-03-13 13:19:30 följande:
    Som Pelle säger: Var ljuv!
    Och det är Malin tycker jag. Solig
    Ropa till när du hittat din Malin-tina 👌
  • Carolatom07
    Anonym (Iyi) skrev 2023-03-13 08:20:47 följande:
    Menar du att Malin har mer personlighet än kvinnor generellt har idag eller än skådisar har generellt idag?

    Vore ju trist om en platt skådis har mer personlighet än en verklighetens kvinna. Det kan väl inte ens du tro att så skulle vara fallet?

    Så om man är en snäll person så förmanar man och låter som en mamma? Frågan är om man inte skulle tycka att det vore hemskt jobbigt att få en mamma till partner. Eller är det vad många män egentligen drömmer om?
    Malin i saltkråkan är en varm, go och omtänksam personlighet, och jag kan nog lova att en kvinna som hon skulle bli populär även i dagsläget. Jag jämför främst med kvinnor som går med näsan i vädret och har en sorts von oben-attityd, som mest bara tänker på sig själv och har dåligt med empati.

  • Carolatom07
    Anonym (Drömmaren) skrev 2023-03-13 13:19:30 följande:
    Som Pelle säger: Var ljuv!
    Och det är Malin tycker jag. Solig
    Det jag också gillar med Malin är att hon, trots att hon är en varm och omtänksam personlighet, sätter klara gränser när karlarna försöker få till det med henne. Gillar också Pelle starkt när han sätter en av "friarna" på plats när de sitter på bergshällen vid havet. Och att hon är så omtänksam mot sin far.(Melker).

  • Anonym (Iyi)
    Carolatom07 skrev 2023-03-14 17:29:50 följande:
    Malin i saltkråkan är en varm, go och omtänksam personlighet, och jag kan nog lova att en kvinna som hon skulle bli populär även i dagsläget. Jag jämför främst med kvinnor som går med näsan i vädret och har en sorts von oben-attityd, som mest bara tänker på sig själv och har dåligt med empati.
    Ja jämför man med såna kvinnor så blir ju de flesta karaktärer fördelaktiga: )

    Malin är ju också helt naturlig, men lite väl fixat hår för en skärgårdsvistelse. Men jo, klart hon ser bra ut. Men man kan vara snäll utan att påminna om yllesockar.. 

    Att vara snäll och komma bra överens med sin pappa är bra, men skulle jag låtsas att jag är bättre på hushållssysslor och matlagning än min pappa och förmana honom eller börja städa i hans hem skulle han tycka att jag vore löjlig.
    Däremot när han blir gaggig, då får jag kanske en mer bestämmande roll med hans godkännande.
  • onelifetolive
    Ascendere skrev 2023-02-28 20:36:52 följande:

    Ljus hud, mörkt hår, finlemmad, ganska spenslig, feminin till sättet, blyg men med en inre feminin energi som väntar på att släppas loss, får gärna ha nåt lite sorgset över sig men inga allvarliga issues. 


    Mjuk och följsam till sättet, empatisk och omhändertagande. 


     


    Copy+paste på den. 

    Tillägg:
    Lite längre page som frisyr. 
    Ofta gå i högklackat - och göra det snyggt. 
    Alltid läppglans.
    Gärna receptionist-/office-looken: pumps, pennkjol och skjorta. Gärna glasögon i samma stil.
    Sjukt nice!! 
Svar på tråden Drömkvinna/man hur ser din ut?