Behålla en graviditet du alltid drömt om , eller satsa på karriär och nuvarande familj ?
Hej.
Jag behöber verkligen någon att bolla med.
Vi har 2 barn sedan innan 5år och 7 år gamla. Vi har det bra ställt när det gäller ekonomi osv, men med alla ökande priser samt att vårt låsta bolån går ut om 2 mån så kommer det säkerligen att kännas!
Sambon har klättrat mer än vad jag gjort karriärsmässigt men jag har nu fått chansen att klättra lite.
Vi har varit dumma nog till att slarva lite med skydd vissa gånger och bara kört med avbrutet samlag.
Nu har jag nyligen plussat, var på vul igår och inte nog med att jag var gravid så var det även tvillingar.
För många kanske detta låter konstigt,men jag har haft en sådan stor dröm sedan jag var liten om att jag vill ha tvillingar.
Om jag skulle behålla denna graviditet så innebär det dels att karriären får avvakta ytterligare och jag får kanske inte samma möjlighet till att klättra igen. Vi kommer bli tvungna att köpa nya bilar då vi inte får plats i våra 5-sitsiga. Ekonomin kommer förmodligen bli påverkades behöver hjälp och råd i denna sits . Vad hade ni gjort?