Voxra, någon som äter?
Ska börja med denna mot Depp och ångest då ssri/snri inte funkar så bra för mig.
Någon här som äter Voxra och känner att den hjälper?
Dela gärna med er av er erfarenhet :)
Helst inga skräck-historier.
Ska börja med denna mot Depp och ångest då ssri/snri inte funkar så bra för mig.
Någon här som äter Voxra och känner att den hjälper?
Dela gärna med er av er erfarenhet :)
Helst inga skräck-historier.
Jag bytte till Voxra pga många och besvärliga biverkningar av SSRI. Funkade väldigt bra för mig, blev piggare och stabilare i måendet, samt slapp biverkningar. Ä ju väldigt individuellt vad som fungerar men jag kan bara säga positiva saker om Voxra. Har nyligen slutat med dem då jag är gravid, och ännu en fördel var att jag i princip sluppit utsättningssymtom. När jag använde SSRI fick jag hemska utsättningssymtom om jag glömde ta den någon dag eller två.
Voxra funkade mycket bra för mig. Inte med ångesten men med nedstämdheten och att motivera mig till att göra saker (vardagliga saker menar jag). Slutade pga graviditeten men ska nog börja igen sen!
Voxra funkade mycket bra för mig. Inte med ångesten men med nedstämdheten och att motivera mig till att göra saker (vardagliga saker menar jag). Slutade pga graviditeten men ska nog börja igen sen!
Fick du ångest av Voxra? eller tar du nåt annat för ångesten?
hur lång tid tog det innan Voxra gav effekt?
Fick du ångest av Voxra? eller tar du nåt annat för ångesten?
hur lång tid tog det innan Voxra gav effekt?