Kan kvinnor vara drag queens?
Kan kvinnor vara drag queens? Om inte, kommentera gärna.
Nej, det kallas drag kings.
Nej det känns inte så. Kvinnor kan aldrig bli så fåniga eller överdrivna som de där männen är.
Nej det känns inte så. Kvinnor kan aldrig bli så fåniga eller överdrivna som de där männen är.
Varför, Ts, ställer du en sån fråga?
Hade du aldrig hört talas om drag kings innan? Eftersöker du kvinnor som är som drag queens? Har ni haft en diskussion på kafferasten på jobbet om drag?
Ja det finns. Alltså kvinnor som klär sig som drag queens och uppträder.
en.wikipedia.org/wiki/Female_queen_(drag)
Ja det finns. Alltså kvinnor som klär sig som drag queens och uppträder.
en.wikipedia.org/wiki/Female_queen_(drag)
Nej har faktiskt aldrig stött på så fjantiga kvinnor, har väl haft tur då.
Jo jag förstår att drag ska vara lite överdrivet men dessa män verkar inte helt okey även när de ska vara i normalt tillstånd. Nu har jag aldrig sett dragkings men de kanske är av samma skrot och korn.
Nej har faktiskt aldrig stött på så fjantiga kvinnor, har väl haft tur då.
Jo jag förstår att drag ska vara lite överdrivet men dessa män verkar inte helt okey även när de ska vara i normalt tillstånd. Nu har jag aldrig sett dragkings men de kanske är av samma skrot och korn.
Men om man som kvinna identifierar sig som man, men som en man som vill klä ut sig till kvinna. Då kan man ju skippa mellanledet och bara vara kvinna tänker jag, smart va?
Men om man som kvinna identifierar sig som man, men som en man som vill klä ut sig till kvinna. Då kan man ju skippa mellanledet och bara vara kvinna tänker jag, smart va?