• Marie5

    Förskola på Kungsholmen

    Hej!
    Mitt barn har nyligen fått plats på en förskola som heter spiken på Kungsholmen, men nu börjar jag tveka om jag verkligen ska ryka upp mitt barn från sin nuvarande förskola då jag löst en hel del negativa omdömen om Pilen på School Parrot. Om det är någon som har haft barn, eller har barn som går där nu, får ni gärna höra av er och ge lite feedback. Även de som hört saker om skolan får gärna berätta. Vore oerhört tacksam för input.


    1
  • Svar på tråden Förskola på Kungsholmen
  • Marie5
    Marie5 skrev 2023-03-29 00:29:21 följande:
    Förskola på Kungsholmen

    Hej!
    Mitt barn har nyligen fått plats på en förskola som heter Pilen på Kungsholmen, men nu börjar jag tveka om jag verkligen ska rycka upp mitt barn från sin nuvarande förskola då jag läst en hel del negativa omdömen om Pilen på School Parrot. Om det är någon som har haft barn, eller har barn som går där nu, får ni gärna höra av er och ge lite feedback. Även de som hört saker om skolan får gärna berätta. Vore oerhört tacksam för input.


    1
  • Emmo77

    Har ingen erfarenhet av den förskolan. Men mitt tips är att höra av dig och be att få komma och hälsa på och "känn av" lite själv. 
    Svårt det där med förskolor, det som passar den ena passar inte den andra. Handlar så mycket om vad man har för förväntningar om förskola, vad som är viktigt. Och självklart om personkemi. Det en tycker är viktigt kanske inte en annan tycker. 

    Så besök och skriv upp frågor de vill ha besvarqde

  • Marie5

    Tavk snälla  Emmo77! för att du tog din tid och skrev. Tiden är knapp för att gå dit och besöka dem (redan nu på fredag måste jag svara Sthlm Stad)?men med det sagt, kommer kanske försöka se om man kan svänga förbi i morgon. 

Svar på tråden Förskola på Kungsholmen