• Anonym (fånig sexfantasi)

    Bara en sjuk fantasi, men hur skulle en hantera detta??

    Inspirerad av trådar där det diskuterats att vara ensam tjej i en bastu med flera män. Om man nu var i den situationen, och verkligen önskade och försökte att det skulle hända olämpliga saker, med förhoppningen på sex med flera män.

    Men istället för att nappa på ens förslag så går alla männen i väg, ointresserade och kanske äcklade varenda en av dem och man sitter själv kvar ensam i bastun. Man vet dessutom att varenda en av männen är heterosexuell så man kan inte lindra smällen mot självkänslan med att de kanske är homosexuella. Hur skulle man hantera den känslan?     

  • Svar på tråden Bara en sjuk fantasi, men hur skulle en hantera detta??
  • Ccplus
    Anonym (Verkstad) skrev 2023-04-01 08:44:22 följande:
    Ja, det är mer ok för kvinnor att känna sig ledsna och ratade. 
    Ja, och det var bara det jag ville ha fram. Att då hade jag rätt redan från början då. 

    När jag skrev att "det är inte kul för någon att bli dissad."

    Ni hoppade på det, enbart för att säga att ni är inte lika vana bara. 
  • Anonym (Verkstad)
    Ccplus skrev 2023-04-01 08:47:14 följande:
    Ja, och det var bara det jag ville ha fram. Att då hade jag rätt redan från början då. 

    När jag skrev att "det är inte kul för någon att bli dissad."

    Ni hoppade på det, enbart för att säga att ni är inte lika vana bara. 
    Det här vet dom flesta. Att kvinnors känslor är mer värda. Om en kvinna blir ratad och inte får bekräftelse som kvinna så förstår alla att hon blir ledsen. En kvinna förtjänar att bli sedd som kvinna och uppskattad, hon är värdefull.
  • Ccplus
    Anonym (Verkstad) skrev 2023-04-01 08:52:43 följande:
    Det här vet dom flesta. Att kvinnors känslor är mer värda. Om en kvinna blir ratad och inte får bekräftelse som kvinna så förstår alla att hon blir ledsen. En kvinna förtjänar att bli sedd som kvinna och uppskattad, hon är värdefull.
    För vem är hon det? 
  • Anonym (fånig sexfantasi)
    Ccplus skrev 2023-04-01 08:47:14 följande:
    Ja, och det var bara det jag ville ha fram. Att då hade jag rätt redan från början då. 

    När jag skrev att "det är inte kul för någon att bli dissad."

    Ni hoppade på det, enbart för att säga att ni är inte lika vana bara. 
    Jag vet män som blir ratade av flera kvinnor varje fredag eller lördag, och är de någon gång ledsna över detta så räcker det med en cheeseburgare och få klaga ett par minuter för att det skall gå över, sedan är de på lika gott humör igen lagom till nästa helg.

    Det där har jag alltid beundrat hos män. Många mäns oerhört starka förmåga att studsa tillbaks och låta skit bara rinna av en, själv hade jag blivit suicidal av kanske 3 sådana helger på raken. 
  • Ccplus
    Anonym (fånig sexfantasi) skrev 2023-04-01 08:58:18 följande:
    Jag vet män som blir ratade av flera kvinnor varje fredag eller lördag, och är de någon gång ledsna över detta så räcker det med en cheeseburgare och få klaga ett par minuter för att det skall gå över, sedan är de på lika gott humör igen lagom till nästa helg.

    Det där har jag alltid beundrat hos män. Många mäns oerhört starka förmåga att studsa tillbaks och låta skit bara rinna av en, själv hade jag blivit suicidal av kanske 3 sådana helger på raken. 
    Jag såg en tjej på nätet, som ville pröva på det hennes kille brukar göra. Dvs plocka upp en kvinna. 
    Hon klarade sig tio minuter till en halvtimma. Sen ville hon hem och bädda ner sig hemma i soffan. 

    Precis sådär är det för alla killar med. Men det enda det berättar egentligen är att man är ovan och behöver få träna. Annars skulle inga killar få ligga. 
  • Ordinär Man
    Anonym (fånig sexfantasi) skrev 2023-04-01 07:55:12 följande:
    För att män förväntas vara kåta och tacksamma. Män pratar ofta själva om att det hade vart så trevligt om de blev raggade på någon gång, att de aldrig blir det och hur de hade nappat direkt om det hände osv. 

    När man sedan då gör det med inställningen att det här kommer gå jätteenkelt och man känner det som att det är bara att fråga, det hänger på mig, inte honom och ändå får ett nej, då svider det ganska hårt.

    Har en kollega som stirrade på min röv i ett halvår, kändes hur självklart som helst att han ville ha mig. För mig. Men när jag sedan agerade på det blev det nej tack jag är gift. (Jag visste dessutom att hans äktenskap var dåligt och att hans fru funderade på att lämna honom, och han var ledsen över detta. Han hade berättat det  för mig själv. Annars hade jag givetvis inte försökt med en gift man, men om det ändå är kasst och hon skall lämna så varför inte?).

    Så en deprimerad man i ett kasst äktenskap som antagligen sällan får ligga, som dessutom stirrat på min röv ett halvår. (Jag hade även ansträngt mig med röven, olika trosor i kombination med olika byxor för att den skulle se så bra ut som möjligt. Ibland kommando bara för att inte ha troskant. Så jag hade även klätt mig obekvämt i ett halvår för hans skull) han ratade mig. Det kändes.
    Ta det inte så hårt. Många män sätter en gräns vid kolleger, då det kan bli så jobbigt efteråt.
  • Anonym (fånig sexfantasi)
    Ordinär Man skrev 2023-04-01 09:53:38 följande:
    Ta det inte så hårt. Många män sätter en gräns vid kolleger, då det kan bli så jobbigt efteråt.
    Även om man håller på att skiljas, allmänt deppig och sannolikt inte legat särskilt mycket på länge? Många tror att jag är lesbisk och jag ser väl rätt lesbisk ut, men helt ful är jag inte ändå. Dessutom tittar män på lesbiskt porr så det borde bara vara positivt. 

    Om jag förstår manlig psykologi rätt, (vilket jag uppenbarligen inte gör) så borde det där vara "halva inne". Åtminstone enligt min världsbild.  Men nej. Verkligen sa och visade rent ut att jag ville vara med honom dessutom. Försökte ta honom på snoppen och försökte kyssa honom, försökte även trycka mig på honom med röven först och verkligen visade och sa övertydligt att jag var intresserad. Men nej. 
  • Anonym (Verkstad)
    Anonym (fånig sexfantasi) skrev 2023-04-01 10:18:49 följande:
    Även om man håller på att skiljas, allmänt deppig och sannolikt inte legat särskilt mycket på länge? Många tror att jag är lesbisk och jag ser väl rätt lesbisk ut, men helt ful är jag inte ändå. Dessutom tittar män på lesbiskt porr så det borde bara vara positivt. 

    Om jag förstår manlig psykologi rätt, (vilket jag uppenbarligen inte gör) så borde det där vara "halva inne". Åtminstone enligt min världsbild.  Men nej. Verkligen sa och visade rent ut att jag ville vara med honom dessutom. Försökte ta honom på snoppen och försökte kyssa honom, försökte även trycka mig på honom med röven först och verkligen visade och sa övertydligt att jag var intresserad. Men nej. 
    Just ja. Första april idag Skrattande
  • Anonym (O)
    Anonym (Tänkvärt) skrev 2023-04-01 07:07:20 följande:
    Jag reflekterade över din mening när du blivit dissad, ett par ggr i ditt liv, och att det dröjer länge innan man kommer över det. Det finns ett stort antal killar därute som inte känner till något annat. Som blivit dissade hela livet med otaliga försök att närma sig kvinnor.

    Jag säger inte att man ska ändra på något, man kan inte träffa någon för att man ska vara snäll. Men lite sympati och förståelse kan väl dessa killar få. Inte att vi kallar dom incels och trycker till dom lite till.

    Naturligtvis måste en man komma in i tråden och dra upp hur synd det är om män som inte får till det. Det är ingen tävling, men om det vore det så ja, det finns fler offerkoftor bland män än kvinnor. 


     

  • Anonym (h)

    Du är den som även i andra scenarion varit gränslöst patetiskt slampig och blir förvånad när andra ser igenom din desperation. Som att ditt killgäng inte vill ha dig när du ger dom lapdances.

  • Anonym (Tänkvärt)
    Anonym (O) skrev 2023-04-01 10:25:27 följande:

    Naturligtvis måste en man komma in i tråden och dra upp hur synd det är om män som inte får till det. Det är ingen tävling, men om det vore det så ja, det finns fler offerkoftor bland män än kvinnor. 


     


    Finns det fler offerkoftor bland män? Hela den feministiska rörelsen bygger ju i grunden på denna mentalitet. Det är väl bra att det uppmärksammas från båda könen.
  • Anonym (Verkstad)
    Anonym (Tänkvärt) skrev 2023-04-01 11:14:19 följande:
    Finns det fler offerkoftor bland män? Hela den feministiska rörelsen bygger ju i grunden på denna mentalitet. Det är väl bra att det uppmärksammas från båda könen.
    Tycker den här tråden har på sig offerkofta. En kvinna som inte får den uppmärksamhet och bekräftelse från män som hon hade hoppats på.
Svar på tråden Bara en sjuk fantasi, men hur skulle en hantera detta??