• Anonym (Nyfiket par)

Sex endast med varandra på swingersklubb?

Nån som har erfarenhet av swingersklubb?
    Jag o sambon har pratat om att de vore häftigt att åka på sånt men bara knulla med varandra. Eller brukar det vara krav att de knullas med allt o alla? Känns som det skulle kunna vara en extra krydda:) Vi gillar att filma o fota när vi har sex så tänker att de även kunde va gött om folk tittar på eller knullar brevid:) 

• Svar på tråden Sex endast med varandra på swingersklubb?
  • Anonym (Nyfiket par)
    Anonym (K&M) skrev 2024-05-23 14:49:55 följande:
    Vi har vart där ock kommer åka tillbaka. Men inget inplanerat
    Hut var kvällen? Kan du beskriva lite?
  • Anonym (Nyfiket par)
    Anonym (Nja...) skrev 2024-05-23 15:25:47 följande:
    Varit på CAE 2 gånger i år och kan inte påstå att det varit några minnesvärda kvällar direkt någon av dem.
    Hela stället är mer business och att visa upp sig, än att umgås, bjuda in andra och ha kul.
    Är man bara ute efter att ha sex med sin partner och ointresserad av att swinga så funkar CAE. Fina lokaler så vill man testa lite saker som man normalt sett inte har hemma, så funkar det.
    Dock har väl alkoholtillståndet rykt nu och det spelar ingen roll för de är tämligen dyra i baren.

Varit på andra ställen som är bra mycket trevligare, familjära, inbjudande osv. Där det verkligen swingats, skrattas, pratats, gemenskap osv.
    När man tar paus och klan stå och prata vardagssaker och skratta ihop med vilt främmande människor liksom. 

Så det beror helt på vad du/ni vill om CAE är något för er eller inte.

Okej! Det blir vårat första besök så vet inte riktigt vad som förväntas. Men att bara ha sex med varandra första gången vet vi. I fantasin när vi har sex hemma tänder jag(mannen) på att ha med en extra kille o se henne hantera de men man vet inte hur det blir i verkligheten. Hon säger att hon inte vet men är inte omöjlig att testa om de känns rätt framöver. Nu innnan är vi mest nyfikna på hur upplägget kan se ut. När man klär av sig? Pratar man om vardagliga saker med andra eller bara sex? 

Finns många frågor i detta ämne?:) 

• Traildream

Inget alktillstånd? Trist för oss nya ärligt talat. Tror et skulle behövas ett glas. 

Anonym (Nja...) skrev 2024-05-23 15:25:47 följande:
    Varit på CAE 2 gånger i år och kan inte påstå att det varit några minnesvärda kvällar direkt någon av dem.
    Hela stället är mer business och att visa upp sig, än att umgås, bjuda in andra och ha kul.
    Är man bara ute efter att ha sex med sin partner och ointresserad av att swinga så funkar CAE. Fina lokaler så vill man testa lite saker som man normalt sett inte har hemma, så funkar det.
    Dock har väl alkoholtillståndet rykt nu och det spelar ingen roll för de är tämligen dyra i baren.

Varit på andra ställen som är bra mycket trevligare, familjära, inbjudande osv. Där det verkligen swingats, skrattas, pratats, gemenskap osv.
    När man tar paus och klan stå och prata vardagssaker och skratta ihop med vilt främmande människor liksom. 

Så det beror helt på vad du/ni vill om CAE är något för er eller inte.
  • Anonym (Nyfiket par)

Kanske kan behövas nåt ja;)

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Nja...)
    Anonym (Nyfiket par) skrev 2024-05-23 19:02:53 följande:

Okej! Det blir vårat första besök så vet inte riktigt vad som förväntas. Men att bara ha sex med varandra första gången vet vi. I fantasin när vi har sex hemma tänder jag(mannen) på att ha med en extra kille o se henne hantera de men man vet inte hur det blir i verkligheten. Hon säger att hon inte vet men är inte omöjlig att testa om de känns rätt framöver. Nu innnan är vi mest nyfikna på hur upplägget kan se ut. När man klär av sig? Pratar man om vardagliga saker med andra eller bara sex? 

Finns många frågor i detta ämne?:) 

Fick inte känslan av att folk var intresserade av att ens försöka kommunicera med nykomlingar. 
    Visst växlades några ord i omklädningsrummet, men det var mer kring praktiska saker men ute i själva lokalerna byttes inte många ord.
    Jag är annars väldigt lättkonverserad och har inga som helst problem att prata med människor, men här kändes det direkt att ingen var intresserad.
    Tycker att jargongen på ett sådant ställe borde vara ganska öppen och flirtig för vi är ju alla där av samma anledning liksom, men icke på CAE.

Var faktiskt på mitt första klubbesök - annan klubb, nyår och när de runt omkring fick veta att jag var ny tog de liksom hand om mig. Fick oljemassage av några personer som jag aldrig träffat innan för det var så traditionen var på det stället. Nya ska välkomnas och känna sig välkomna och omhändertagna.
    En del andra blev under kvällen/natten helt paffa över att det var mitt första besök då de tyckte att jag verkade van...
  • Anonym (Nyfiket par)

Okej, förstår dig! Blir intressant att uppleva. Har alla gemensamt omklädningsrum eller är det uppdelat? 

• Anonym (Nja...)
    Anonym (Nyfiket par) skrev 2024-05-24 22:38:17 följande:

Okej, förstår dig! Blir intressant att uppleva. Har alla gemensamt omklädningsrum eller är det uppdelat? 

Det är gemensamma. Har det varit på "alla" de klubbar jag besökt.
  • Anonym (Nyfiket par)

Okej, tack för svar:) 

• Anonym (Rocco)
    Anonym (Nja...) skrev 2024-05-24 08:39:02 följande:
    Fick inte känslan av att folk var intresserade av att ens försöka kommunicera med nykomlingar. 
    Visst växlades några ord i omklädningsrummet, men det var mer kring praktiska saker men ute i själva lokalerna byttes inte många ord.
    Jag är annars väldigt lättkonverserad och har inga som helst problem att prata med människor, men här kändes det direkt att ingen var intresserad.
    Tycker att jargongen på ett sådant ställe borde vara ganska öppen och flirtig för vi är ju alla där av samma anledning liksom, men icke på CAE.

Var faktiskt på mitt första klubbesök - annan klubb, nyår och när de runt omkring fick veta att jag var ny tog de liksom hand om mig. Fick oljemassage av några personer som jag aldrig träffat innan för det var så traditionen var på det stället. Nya ska välkomnas och känna sig välkomna och omhändertagna.
    En del andra blev under kvällen/natten helt paffa över att det var mitt första besök då de tyckte att jag verkade van...
    Vilken klubb var det? 
  • Anonym (Nja...)
    Anonym (Rocco) skrev 2024-05-28 07:21:45 följande:
    Vilken klubb var det? 
    Nyår eller vad?
  • Anonym (Rocco)
    Anonym (Nja...) skrev 2024-05-28 07:51:49 följande:
    Nyår eller vad?
    Ja nyår
  • Anonym (Nja...)
    Anonym (Rocco) skrev 2024-05-28 13:30:48 följande:
    Ja nyår
    Nyår var i Eskilstuna
  • Anonym (Rocco)
    Anonym (Nja...) skrev 2024-05-28 13:36:24 följande:
    Nyår var i Eskilstuna
    Ok det verkar ju vara vettigt folk där
  • Giftman82

Väldigt många gånger har vi bara knullat med varandra. För mig är kicken att få visa hur jag knullar (dominerande och djuriskt) samt att andra män får se hur min kvinna blir behandlad som vi gör. Känner ofta att de kanske är avundsjuka på att jag har en sån sexuell kvinna. För henne är kicken att känna hur massor av män blir tända på henne och runkar till henne.

Väldigt respektfullt på klubbar, mötesplatser eller nakenbad så bara man är tydlig när dom kommer fram att just idag så är det vi eller vad man nu känner för. Bukkake, pungslick, smek eller annat så har det aldrig varit problematiskt

• Anonym (Nja...)

CAE har tydligen fått behålla/tillbaka sitt serveringstillstånd om jag är rätt informerad.

• PorterPelle
    Anonym (Nja...) skrev 2024-05-30 10:37:33 följande:

CAE har tydligen fått behålla/tillbaka sitt serveringstillstånd om jag är rätt informerad.

Ja, de fick tillbaka det lagom till det mycket trevliga 10-årsjubileumet så vi kunde skåla får tio år till :) 
  • Anonym (Nja...)
    PorterPelle skrev 2024-05-30 18:28:02 följande:
    Ja, de fick tillbaka det lagom till det mycket trevliga 10-årsjubileumet så vi kunde skåla får tio år till :) 
    Och jag fick höra att jubileet var en tämligen medioker tillställning.
  • PorterPelle
    Anonym (Nja...) skrev 2024-05-31 08:16:47 följande:
    Och jag fick höra att jubileet var en tämligen medioker tillställning.
    Allt är relativt och vad man gör det till men det kan ligga något i det. Förväntningarna hos många var väl högt uppskruvade.
  • Ztiff2

Jag kan tänka mig så här att månader och veckor planera och förvänta sig kommer troligtvis bara göra en besviken. Gå dit Nyfiket och intresserad. Det är ändå människor som bemöter en lika som man bemöter,  ha så kul :)

Svar på tråden Sex endast med varandra på swingersklubb?