Anonym (Nyfiket par) skrev 2024-05-23 19:02:53 följande:
Okej! Det blir vårat första besök så vet inte riktigt vad som förväntas. Men att bara ha sex med varandra första gången vet vi. I fantasin när vi har sex hemma tänder jag(mannen) på att ha med en extra kille o se henne hantera de men man vet inte hur det blir i verkligheten. Hon säger att hon inte vet men är inte omöjlig att testa om de känns rätt framöver. Nu innnan är vi mest nyfikna på hur upplägget kan se ut. När man klär av sig? Pratar man om vardagliga saker med andra eller bara sex?
Finns många frågor i detta ämne?:)
Fick inte känslan av att folk var intresserade av att ens försöka kommunicera med nykomlingar.
Visst växlades några ord i omklädningsrummet, men det var mer kring praktiska saker men ute i själva lokalerna byttes inte många ord.
Jag är annars väldigt lättkonverserad och har inga som helst problem att prata med människor, men här kändes det direkt att ingen var intresserad.
Tycker att jargongen på ett sådant ställe borde vara ganska öppen och flirtig för vi är ju alla där av samma anledning liksom, men icke på CAE.
Var faktiskt på mitt första klubbesök - annan klubb, nyår och när de runt omkring fick veta att jag var ny tog de liksom hand om mig. Fick oljemassage av några personer som jag aldrig träffat innan för det var så traditionen var på det stället. Nya ska välkomnas och känna sig välkomna och omhändertagna.
En del andra blev under kvällen/natten helt paffa över att det var mitt första besök då de tyckte att jag verkade van...