Har du knullat med att en man som är pensionär över 65 år.
Fattar inte vad det ät som är lockande?
Berätta hur det är ni som vet.
Fattar inte vad det ät som är lockande?
Berätta hur det är ni som vet.
Knullat med att en man? Hur stavar du egentligen?
Med att en man eller med att en kvinna?
Med att en kvinna hade jag knullat nu om jag fortsatt förhållanden i 30-35 års åldern
De är är minst 70 idag och jag 56. Vi hade säkert inte hart sex idag men var ju rätt spännande då.
En var mest kropp men en var någon som jag faktiskt har kontakt med än idag.
Hon är rätt mycket äldre men en underbar människa och kvinna.
Min sambo är 67 och jag är 45... Så ja.. Jag ligger med honom och det är ingen större skillnad på att ha sex med honom och min exman som är 59...
Min sambo är 67 och jag är 45... Så ja.. Jag ligger med honom och det är ingen större skillnad på att ha sex med honom och min exman som är 59...
Bilken skrämmande åldersfascism!!
Är man hyggligt vältränad så är det väl inga problem med att knulla en dam oavsett ålder.
Träffade en man på 69 och blev paff när jag fick veta åldern. Det syntes inte på honom och sexet var bra.
Träffade en man på 69 och blev paff när jag fick veta åldern. Det syntes inte på honom och sexet var bra.
Det sägs att vissa delar på männen fortsätter att växa hela livet som tex näsan. Är det så med kuken också att den växer hel livet.
Då kan jag förstå att gamla man kan vara bra att knulla med,
Det sägs att vissa delar på männen fortsätter att växa hela livet som tex näsan. Är det så med kuken också att den växer hel livet.
Då kan jag förstå att gamla man kan vara bra att knulla med,
Tror det behövs en rejäl dos med blåa piller om det ska gå att få fjong på en sån gammal gubbe.
Tror det behövs en rejäl dos med blåa piller om det ska gå att få fjong på en sån gammal gubbe.
Har legat med en man som passerat 65år.
Låg med honom redan när han var 57år, så det var inget konstigt för mig.
Senast jag hade sex med honom var på sportlovet, idag är han 70år.