• Anonym (Vad tycker tjejer)

Tjejer tycker ni det är avtändande med killar som stönar?

Ja tjejer tycker ni det är  avtändande med killar som ger ifrån sig stön och grymtanden 

• Svar på tråden Tjejer tycker ni det är avtändande med killar som stönar?
  • Anonym (Olika)
    Madida skrev 2023-05-10 15:05:33 följande:
    Tro mig, de finns de som är knäpptysta. Andas knappt ens lite tungt. Trååååkigt.

För en del blir det inte så skönt så att stön kommer automatiskt. Är det bättre att fejkstöna då? 

För egen del så beror det på. Ena gången man har sex så är det helt enkelt inte så skönt så det kommer något stön. 

Nästa gång om allt stämmer så kan det bli så där extra skönt så att man stönar högljutt genom hela sexet. 

Svårt och säga vilket det blir innan.

• PunkPyret
    Anonym (Olika) skrev 2023-05-12 14:26:28 följande:

För en del blir det inte så skönt så att stön kommer automatiskt. Är det bättre att fejkstöna då? 

För egen del så beror det på. Ena gången man har sex så är det helt enkelt inte så skönt så det kommer något stön. 

Nästa gång om allt stämmer så kan det bli så där extra skönt så att man stönar högljutt genom hela sexet. 

Svårt och säga vilket det blir innan.

Analyserar du verkligen om den andre fejkstönar eller om det är äkta? Jag skulle säga att det är bättre med fejk än med tystnad för om han bara är tyst så tror jag att något är fel. Jag gillar när han flåsar, grymtar och stönar, det känns naturligt och bidrar till min njutning. Jag funderar inte på om ¨han kanske fejkar¨
  • Anonym (Gillar när)

Jag gillar när jag får honom att stöna. Han gillar inte hur han själv låter så det blir som en slags kamp där han försöker hålla tyst och jag försöker få honom att låta. Jag vinner alltid än så länge.

• Anonym (Inte ms Piggy)

Grymtanden är väldigt avtändande! 

• Anonym (Olika)
    PunkPyret skrev 2023-05-12 23:39:01 följande:
    Analyserar du verkligen om den andre fejkstönar eller om det är äkta? Jag skulle säga att det är bättre med fejk än med tystnad för om han bara är tyst så tror jag att något är fel. Jag gillar när han flåsar, grymtar och stönar, det känns naturligt och bidrar till min njutning. Jag funderar inte på om ¨han kanske fejkar¨
    Nej ingen analys av andra. Analys av mig själv. Tex gånger som det inte blivit något stön för att det inte är tillräckligt skönt så funderar man om man ska fejkastöna eller inte. 
  • Anonym (Tystnad)
    Anonym (Inte ms Piggy) skrev 2023-05-12 23:53:16 följande:

Grymtanden är väldigt avtändande! 

Jag skulle gissa på att det blir mer grymtanden än stön 
  • Anonym (Kerstin)

Min gubbe stönar alltid när han sätter sig eller reser sig från soffan.. det är ganska avtändande att han blivit så gammal o fet

• Anonym (Haha)
    Anonym (Kerstin) skrev 2023-05-17 19:51:45 följande:

Min gubbe stönar alltid när han sätter sig eller reser sig från soffan.. det är ganska avtändande att han blivit så gammal o fet

Jag "gubbstönar" också upp o ner i soffan men har även ett magnifikt gå-bröl när jag kommer.... varning för tinnitus, hahaha
  • Cunnilina
    Anonym (Haha) skrev 2023-05-17 21:06:44 följande:
    Jag "gubbstönar" också upp o ner i soffan men har även ett magnifikt gå-bröl när jag kommer.... varning för tinnitus, hahaha
    Jag fick tinnitusvibbar när mitt ex kom, lärde mig snart att inte ha öronen så nära hans mun när det började närma sig. 
  • Anonym (Haha)

Har vi träffats förut eller är det en annan snubbe, hahaha

• Anonym (Mistlur)

Alla ljud som är naturliga och oförställda är sexiga.
    Alla former av fejkstön eller som är överdrivna för effekt är avtändande.

• PunkPyret
    Anonym (Olika) skrev 2023-05-13 17:18:23 följande:
    Nej ingen analys av andra. Analys av mig själv. Tex gånger som det inte blivit något stön för att det inte är tillräckligt skönt så funderar man om man ska fejkastöna eller inte. 
    Det gör jag. Och hoppas att det bidrar till hans njutning. Han kan ju inte hjälpa om det är något som inte stämmer perfekt för mig just den dagen
  • ellibell

Jag önskar att min man lät mer. Han är rätt tystlåten, vilket enligt min erfarenhet är det vanligaste.

• Anonym (Vad tycker tjejer)
    ellibell skrev 2023-05-31 17:08:39 följande:

Jag önskar att min man lät mer. Han är rätt tystlåten, vilket enligt min erfarenhet är det vanligaste.

Det kanske är så att män inte låter så mycket helt enkelt. Men du tycker det inte är avtändande 
  • Anonym (Äkta)
    Anonym (Olika) skrev 2023-05-13 17:18:23 följande:
    Usch nej, inte manipulera na med fejkstön. Var bara ärlig mot dig själv och tjejen. 
Svar på tråden Tjejer tycker ni det är avtändande med killar som stönar?