• Anonym (Sex)

    Skulle du vara okej med att din tjej ligger med andra?

    Du som är man, skulle du vara okej med/gå med på att din tjej/fru/sambo har sex med andra om hon hade velat det? 

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Skulle du vara okej med att din tjej ligger med andra?
  • Anonym (Kvinna)
    Core skrev 2023-04-19 14:06:18 följande:

    Vuxna människor med erat jävla hets kring knullande?

    Jojo, älskar sex och har behov av ett bra sexliv, men det är fortfarande en sån liten del av livet. Jag förstår bara inte hur nån över 25 är besatt Av rövknull, utlåning, ja alla jävla fetisher folk låter ta för stor plats i livet

    Så nej


    Det är väl upp till var och en hur stor plats man låter sex och fetisher ta i livet. Inget som angår dig.

    Jag upplever att den sexuella äventyrligheten snarare ökar med åldern hos folk i allmänhet. Dels blir folk mer tryggare i sig själva och dels vill de testa något nytt efter att bara ha haft tråkigt vaniljsex i alla år.
  • Core
    PorterPelle skrev 2023-04-19 15:49:55 följande:
    Tänk på blodtrycket... :)
    Vi hetsar inte kring knullande, vi bara njuter av livet och vad det har att ge på vårt sätt.
    En del gillar att titta på tv hela lördagkvällen, vi gillar att umgås med andra i sängen.
    Ett sexliv kan vara en liten del av livet eller så kan det vara en lite större del.
    Vi hinner med mycket annat än att knulla andra men har inte full koll Masked singer och Mello. Människor prioriterar inte samma saker och gillar olika, det är ju en himla tur.
    Moralpoliser, tänk på att det står i bibeln Första Moseboken 1:28
    Gud välsignade dem och sade till dem: Var fruktsamma och föröka er, uppfyll jorden och lägg den under er. 
    Haha, du jag är verkligen inte kristen, 35 år muskulös tatuerad, allt man kanske spontant tror man associerar med nån som gillar sex, vilket jag gör, ser bara inte syftet med att knulla folk hit och dit. Mys med frugan ett par gånger i veckan räcker, allt utöver det skulle innebära att jag saknade något annat i livet. om det behovet fanns menar jag
  • Anonym (Lina)
    Carolatom07 skrev 2023-04-19 17:17:16 följande:
    Ja, ibland undrar man om det är vuxna människor eller tonåringar.
    Håller helt med dig. Är övertygad om att detta forum numera består till 95% av överkåta gubbar eller män som inte har ett sexliv överhuvudtaget.
  • Anonym (Jod)
    Anonym (Cyan) skrev 2023-04-19 11:18:38 följande:

    1. Jag vill vara med min kvinna.
    2. Vill inte att hon ligger med andra.
    3. Jag hade gärna legat med andra kvinnor med hennes medgivande.
    4. Det har jag inte, goto 1


    I dubbel bemärkelse, "back to basic"...
  • Paradisee
    Dwarf skrev 2023-04-19 10:57:29 följande:

    Resultaterna är ganska konstiga: det är inte sant tror jag att män i allmänhet kan vara okej med det. De flesta av människor (alla kön) är svartsjuka och skulle inte låta sin partner att ligga med andra, nej!


    Tyvärr tror jag att resultaten kan stämma. Har hört om att många män är okej med detta. Vet, helt sjukt. 


    Kanske inte är representativt för hela befolkningen men ändå.

  • Carolatom07
    Anonym (Lina) skrev 2023-04-19 21:28:21 följande:
    Håller helt med dig. Är övertygad om att detta forum numera består till 95% av överkåta gubbar eller män som inte har ett sexliv överhuvudtaget.
    Jag tycker det mestadels består av kvinnor som dömer män hur de än är. Kanske för att de själv har svårt att hitta män som passar deras galoscher med höga krav. Krav som de inte ens ställer på sig själva.

  • Dirtyminded
    Anonym (Ej man men blääh) skrev 2023-04-19 16:33:34 följande:
    Det står ingenstans i Bibeln att "slaska runt efter andra män" "Klä dig i trosor, låt dig bli fastkedjad i elementet och titta på när din fru har sex med andra män" eller "Sätt dig själv på åskådarplats i din egen sexuella fantasi". Det här är ett manligt självskadebeteende.

    Det är intressant att se den här typen av trådar ihop med trådar om varför vi väljer bort svenska män. Det här är varför. 
    PING Moralpanik... FlörtSkrikandes
  • Dirtyminded

    För mig finns det inget sexigare än en tjej som verkligen vågar leva ut sin sexualitet, att visa att hon är en sexuell varelse.

    Gissar på att det är genetiken som kickar in på något sätt, ju mer en hona visar upp ett, med genetikens logik sett, "parningsbenäget" beteende, desto mer sugna blir hanen att para sig med henne.

    Översätter man det till dagens samhälle så, ju slynigare, desto bättre! 

    Jag skulle bli askåt av att se min partner visa hur hon njuter av andra killar, åtminstonde så länge jag får vara med och leka! 

    Eller möjligtvis om hon skulle filma och visa medans jag knullar henne. 
    Att bara sitta bredvid och kolla på skulle nog inte rimma helt med min sexuella personlighet... {#emotions_dlg.djavulsk}

  • Anonym (moi)
    Anonym (Sex) skrev 2023-04-18 14:20:57 följande:
    Skulle du vara okej med att din tjej ligger med andra?

     


    Nej, men det är ok om andras tjejer ligger med mig.
  • Anonym (Njuter)

    Ja,jag är ok med att hon gör det och det är verkligen en extra krydda. 
    Hon har faktiskt alldeles precis haft besök av en älskare när jag varit på jobbet. Är på väg hem nu för att höra henne berätta...

  • villhatrekant

    Jag skulle gärna vilja att min fru hade sex med andra män. Jag går igång på hennes njutning och är inte svartsjuk, så ville hon det skulle jag vara ok med det. Helst vill jag vara med eller åtminstone närvarande men kan även tänka mig att ge henne fria tyglar att träffa andra män själv förutsatt att hon inte gick bakom ryggen på mig. En förutsättning är att hon gör det för att hon vill det och att vår relation är så stark att det inte skulle hota den, och det handlar inte ett dugg om självskadebeteende eller någon slags masochism, jag gillar helt enkelt att se henne njuta. Nu är hon inte intresserad och det respekterar jag så det förblir en fantasi. Många undersökningar har visat att en stor del av män har den fantasin, kanske 30% så någon udda fetisch är det inte. Om fler kvinnor skulle vara öppna för det skulle det nog vara mycket vanligare (samma undersökningar om fantasier tyder på att nästan lika många kvinnor fantiserar om att vara med en annan man än sin partner, men tror de flesta kvinnor inte skulle våga föreslå det för dina män, tyvärr). 

  • Anonym (Kvinna)
    villhatrekant skrev 2023-10-28 14:32:18 följande:

    Jag skulle gärna vilja att min fru hade sex med andra män. Jag går igång på hennes njutning och är inte svartsjuk, så ville hon det skulle jag vara ok med det. Helst vill jag vara med eller åtminstone närvarande men kan även tänka mig att ge henne fria tyglar att träffa andra män själv förutsatt att hon inte gick bakom ryggen på mig. En förutsättning är att hon gör det för att hon vill det och att vår relation är så stark att det inte skulle hota den, och det handlar inte ett dugg om självskadebeteende eller någon slags masochism, jag gillar helt enkelt att se henne njuta. Nu är hon inte intresserad och det respekterar jag så det förblir en fantasi. Många undersökningar har visat att en stor del av män har den fantasin, kanske 30% så någon udda fetisch är det inte. Om fler kvinnor skulle vara öppna för det skulle det nog vara mycket vanligare (samma undersökningar om fantasier tyder på att nästan lika många kvinnor fantiserar om att vara med en annan man än sin partner, men tror de flesta kvinnor inte skulle våga föreslå det för dina män, tyvärr). 


    Själv fantiserar jag inte om att ha sex med andra män, men däremot om att se min man knulla en annan kvinna. Blir så kåt av att veta att han njuter. Har aldrig föreslagit detta för honom, och vet inte om jag kommer att göra det heller. Fantasier är en sak. Vet ju inte hur jag skulle reagera i verkligheten. Vi har varit ett par gånger på swingersklubb, men då bara haft sex med varandra. Om det blir fler besök så kanske jag uppmuntrar honom till att knulla en annan kvinna, eller att jag och en annan kvinna suger av honom samtidigt. Tror att han skulle tycka att i alla fall det sistnämnda var ganska hett.
  • Patrix

    Ja,min snygga fru är ute ikväll med ett par väninnor. Gissar hon kommer hem sent inatt eller imorgo, förmodligen har hon förlustat sig och berättar allt Imorgon

Svar på tråden Skulle du vara okej med att din tjej ligger med andra?