• Andrea Larsson

    Muntliga examinationen fysik 2 Hermods

    Hej!
    Jag ska ha muntliga examinationen fysik 2 via Hermods med lärare Paul Belfrage. Har någon haft muntliga med han ? Hur brukar provet går till, ställer han räkne uppgifter eller bara teori? Sedan är det räkneuppgifter från uppdrag som man har redan lämnat in eller nys frågor ?
    tack 

  • Svar på tråden Muntliga examinationen fysik 2 Hermods
  • xnfsm

    Fråga hur det brukar gå till och om du kan få några tips inför. Det brukar jag göra. Så olika. Läser också på Hermods.

  • Anonym (123)

    Hej, 
    När har du din muntliga examinationen? Jag fick svar att det blir mest teoretiska frågor.

  • Andrea Larsson

    Hej!

    tusen tack att du svarade, jag har det 27, med Paul. ska du ha med han  ? Och frågade du lärare (Paul) om hur provet går till? Hoppas att det blir bara teori. Snälla berätta allt till mig, behöver det verkligen allt information om det. Återigen tack ☺️ 

  • Lassiie

    Hej
    Hoppas din examination gick bra! 

    Jag ska också ha muntlig examination med Paul snart och undrar om du har några tips på vad man bör fokusera på och vilken typ av frågor du fick. Är redan väldigt nervös då muntligt inte är min starkaste gren.

    Tack och ha en bra dag!

  • Sameul
    Hej!
    Hoppas din examination gick bra! 
    Jag har min muntliga examination imorgon med paul vilken typ av frågor du fick?
Svar på tråden Muntliga examinationen fysik 2 Hermods