-
-
Svar på tråden Abort HJÄLP
-
Meddelande borttaget
-
Oki! Jag tyckte själv att det kändes tryggast att vara hemma. Har du någon vid din sida? Det kan vara bra om man plötsligt börjar blöda mycket. Om det känns otryggt hemma eller om du blir sämre kan du ändra dig och åka in.Johannakarlsson92 skrev 2023-04-29 22:53:02 följande:Okej tack för svar! Jag har mer bara en stark mensvärk typ kanske lite mer huggande känsla, jag har ringt dom tycker att jag ska åka in men jag har en tid om några dagar jag tänker att dom kommer ju se ifall det finns rester osv. Jag har ju trots allt inte feber eller flytningar eller blod som luktar.
-
RaYzLeR
okej vem Har sagt att jag inte var skyddad ? jag tar preventivmedel och dessutom vem Har sagt att jag valde aborten?? innan man skriver så dumma svar så kan man fråga. det här är en av det jobbigaste stunderna i mitt liv men det finns skäl till allt. -
Meddelande borttaget
-
Det är riktigt patetiskt att gå in i trådar om pågående aborter för att vädra din åsikter som ingen vill höra. Skulle du gå på en kvinna i din närhet som mår dåligt, blöder, har ont?RaYzLeR skrev 2023-04-29 23:12:35 följande:Jag menade inget illa. Jag tycker bara att abort ska vara den sista utvägen.
-
Tack för att du förstår! Jag har en anledning till denna abort fostret låg inte rätt i min mage oavsett vad skulle jag få en missfall och om barnmorskan säger det och visar mig på ultraljud ska jag då inte lita på dom? Varför ska jag då ha något som växer i mig för varje vecka som går när jag kunde försöka göra det så tidigt som möjligt. Jag blir bara ledsen av sånna kommentarer som hennes. Jag lider just nuAnonym (Vi) skrev 2023-04-29 23:14:36 följande:Det är riktigt patetiskt att gå in i trådar om pågående aborter för att vädra din åsikter som ingen vill höra. Skulle du gå på en kvinna i din närhet som mår dåligt, blöder, har ont?
-
Meddelande borttaget
-
Det är som att du inte ens försöker ta in vad folk skriver. Tråkigt för de du sparkar på, ej förvånad med tanke på tidigare inlägg.RaYzLeR skrev 2023-04-29 23:29:37 följande:Jag har en kompis som blev ofrivilligt gravid. Hon behöll barnet och är nu en glad mamma!
-
Okej men nu ligger det till såhär att jag hade inget val!!! Ska jag ens behöva förklara mig för sånna patetiska kommentarer som dina?! Det låg inte rätt i min mage!! jag skulle ha fått en missfall endån om inte det så skulle något annat hända. Du kan inte komma med dina dumma kommentarer utan att du vet NOLL! Dessutom så bestämmer varje kvinna vad den vill göra bortse Ifrån mig du har ingenting med vad en kvinna vill göra när man blir ofrivilligt gravid.RaYzLeR skrev 2023-04-29 23:29:37 följande:Jag har en kompis som blev ofrivilligt gravid. Hon behöll barnet och är nu en glad mamma! //
-
Jag menar inget illa, även om jag kanske uttrycker mig klumpigt.Anonym (Vi) skrev 2023-04-29 23:32:02 följande:Det är som att du inte ens försöker ta in vad folk skriver. Tråkigt för de du sparkar på, ej förvånad med tanke på tidigare inlägg.
-
Meddelande borttaget
-
Det är klart du gör. Du har redan varit tillrättavisad för exakt detta och fortsätter köra på utan att ens läsa eller reflektera. Spela en karaktär om du vill men även det har gränser.RaYzLeR skrev 2023-04-29 23:36:32 följande:Jag menar inget illa, även om jag kanske uttrycker mig klumpigt.
-
Hej TS. Hur går det för dig?
-
Meddelande borttaget
-
Svårt fall av icke läskunnig ser jag.Anonym (Ägget) skrev 2023-04-29 23:45:12 följande:Avstå knull eller skydda dig, så slipper du allt detta. Ett gratis tips....
TS använde P-medel men blev ändå gravid. Fostret ligger fel i hennes kropp och kommer ändå att dö och därför avslutar man graviditeten med tabletter innan det blir mer lidande.
Jag föreslår att vissa fortsätter öva banjo istället med sina säkerligen simhudsförsedda tolv fingrar och inte skriver i såna här trådar, tack på förhand! -
En kvinna som gör abort ska aldrig behöva förklara varför. Hennes val. Hennes liv.
Finns många här på familjeliv som försöker provocera och få folk att må dåligt. Hur mår ni egentligen. Vad har ni för rätt att kritisera andras val om sina egna kroppar? Väx upp.