• Anonym (Anonym)

    Skulle du kunna vara tillsammans med någon som röker cigg?

    Med inspiration av tidigare tråd. Skulle du kunna vara tillsammans med någon som röker cigg?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Skulle du kunna vara tillsammans med någon som röker cigg?
  • Anonym (Vinande rumpehålet)

    Nej, är rökare själv dock 

  • Anonym (Nej tack)

    Nej tack. Mina anledningar är följande:

    1. Jag vill inte vara med någon som bryr sig så lite om sin egen hälsa. 


    2. Rökare utsätter andra för passiv rökning och är därmed respektlösa.

    3. De slänger sina fimpar på marken. 


    4. Det luktar illa, som fan. Fy fan lukten. Lukten fastnar dessutom i deras hem, kläder och dylikt. Blä. 

  • Anonym (Nej tack)
    Anonym (Vinande rumpehålet) skrev 2023-05-15 18:26:58 följande:

    Nej, är rökare själv dock 


    Om du röker cigg själv, varför kan du då inte tänka dig att vara med någon som också gör det? Nyfiken bara.
  • RaYzLeR

    Jag röker själv, men funderar på att sluta framöver. Men jag hade nog kunnat vara tillsammans med en rökare ändå. Det hade inte spelat någon roll.

  • Anonym (grrrrrrrrr)

    Aldrig.

    Fortfarande pissed off på att jag köpte en designerväska second hand online förra året och glömde fråga om säljaren rökte.

    Hela väskan luktar as, och den SMITTAR dessutom andra saker med sin stank om man lägger dem ihop!!

    Fy fan vilken ofräsch tjej som måste haft den.

  • Mortiscia80

    Nej, jag skulle aldrig vara tillsammans med någon som röker, inte ens bara feströker, och ingen som snusar heller.

  • Anonym (Nepp)

    Ciggrökare går bort direkt, samma med folk som dricker varje vecka. Har däremot inga problem med folk som röker cannabis/hasch. 

  • flygrl

    Börjar bli många såna här trådar nu... 😯
    Nej, jag kan absolut inte tänka mig va ihop med en rökare. Däremot kan jag umgås med rökare så länge dom visar hänsyn till att jag vill slippa rök vilket dom flesta trots allt gör. 😉

  • Anonym (?)

    En av... eller min största kärlek i livet rökte ...
    Gnagde i mig redan då men var så förälskad så gjorde inget åt det. 
    Enda kvinnan i mitt liv jag skulle kunna sakna faktiskt.

  • Anonym (C)

    Är rökare själv men Nope.. Vet en skitsnygg nymfoman brud som brukade vara helt galet jävla sexig. Men nu har hon börjat röka så nu är hela tungan gul. 

    Det fick henne att hoppa ner från 11 till 1. 

  • Anonym (H)

    Nej, jag tror inte det. Känns ofräscht, sunkit och förlegat.

  • Anonym (Fräscht)
    Anonym (Nepp) skrev 2023-05-15 18:38:01 följande:

    Ciggrökare går bort direkt, samma med folk som dricker varje vecka. Har däremot inga problem med folk som röker cannabis/hasch. 


    Så den brottsliga handlingen är okej? 
  • Anonym (Nepp)
    Anonym (Fräscht) skrev 2023-05-16 00:34:13 följande:
    Så den brottsliga handlingen är okej? 
    Det är inget som får mig att ta avstånd från personen. Det borde inte ens vara brottsligt, anser då jag. På samma sätt skulle jag inte ta avstånd från en läkare som hjälpt en allvarligt sjuk person att somna in, trots att dödshjälp inte är tillåtet här i Sverige. 
  • Anonym (Man)

    Absolut, tycker det är sexigt med en vacker kvinna som röker.

  • Anonym (Nä)

    Nej, det skulle inte funka. Det är problematiskt nog, för mina lungor, att ha grannar som röker.

Svar på tråden Skulle du kunna vara tillsammans med någon som röker cigg?