Gravtest
Tog ett test som visade gravid 1-2 sen fick jag blödning läkare sa missfall har nu tagit ett nytt 1 vecka senare som visar 2-3 är det verkligen missfall då ?
Tog ett test som visade gravid 1-2 sen fick jag blödning läkare sa missfall har nu tagit ett nytt 1 vecka senare som visar 2-3 är det verkligen missfall då ?
Nu vet jag inte hur kraftig blödning du haft. Det känns som att det är 50/50 vid blödning om det blir missfall eller ej.
Har du träffat läkare som undersökt dig?
Att det ökar låter ju som att det nog inte är missfall.
Blöde mindre än en mens i ca 2 dagar, träffade läkare som sa missfall vid första blödnings dagen men han sa även att det var för tidigt för att se något på ett ultraljud.
det har för 1 vecka sedan och då visade graviterat 1-2
nu 1 vecka senare visar testet 2-3 veckor
Blöde mindre än en mens i ca 2 dagar, träffade läkare som sa missfall vid första blödnings dagen men han sa även att det var för tidigt för att se något på ett ultraljud.
det har för 1 vecka sedan och då visade graviterat 1-2
nu 1 vecka senare visar testet 2-3 veckor
Jag går igenom exakt samma sak.
Första gången jag är gravid, fick positivt 1-2 förra måndagen.. fick lite rosa flytningar på tisdag o sen jag blödde jag lite pappret onsdag dagen efter och fick panik. Så jag gick till läkaren som sa att det förmodligen var missfall och att Inte bli rädd om jag började blöda en del.
Blod kom aldrig och jag har fortfarande haft symptom, ömma bröst, mensvärk, illamående?testade mig i lördags o så visade det gravid 2-3.
tänkte testa på fredag och se vad som står.
hoppas Verkligen att det går bra för dig