• Anonym (SARA M)

    sexmissbruk? och sexköp

    jag har senaste månaderna upptäckt många små saker som varit skumma med min man. Lite smålögner och konstiga förklaringar. Han är disträ, deprimerad vissa dagar. Otrevlig och hittar anledning att starta bråk.
    Nu har jag nog hittat bevis på att han är ute på flera dejtingsidor och flörtar hej vilt. Porrsurfar i timmar varje dag, även under arbetstid. OCH jag tror han köper sex! Är lite kodspråk men luktar illa och han har börjat använda KIK för att skriva med nakentjejer-profiler om "fika".
    Är förkrossad och kommer konfrontera honom men innan dess vill jag samla lite mer bevis.
    Tips på hur jag kan göra? 
    Vill samla bevisen och sen börja skrämma honom med lite hintar för att se hur han reagerar. Se om han svettas? börjar försöka sopa igen spår osv. Sen smälla upp alla bevis i ansiktet på honom. Och be honom dra så jävla långt det går.
    Kanske polisanmäla? kan man göra det om man har bevis för sexköp?

  • Svar på tråden sexmissbruk? och sexköp
  • Anonym (SARA M)
    Anonym (Lisa) skrev 2023-05-23 12:08:38 följande:
    Förstår om frestelsen att hämnas är stor, men jag tror inte det är rätt väg att gå. Har delvis gått i dina mockasiner. Valde avstå hänga ut min man hos släkt och vänner. Bara en liten antydan med bästa väninna och öppna samtal med två nära släktingar till mig. Aldrig outa honom hos hans familj eller killgäng. Hans planhalva ska vara intakt anser jag. Hämdbegäret klingade av när min förståelse för killens motiv ökade.
    Tråkigt att du varit med om liknade. Var det "bara" otrohet" eller vad är det för motiv du menar?
  • Anonym (Lisa)
    Anonym (SARA M) skrev 2023-05-24 11:11:37 följande:
    Tråkigt att du varit med om liknade. Var det "bara" otrohet" eller vad är det för motiv du menar?

    Tack. Syftade på motivet till otrohet. Eller rättare sagt exakt vad som triggade min man i den riktningen, något som framkom i öppna och ärliga samtal. Hos oss handlade en del om min uppmärksamhetsbrist. Omedvetet pushade jag nog honom till snedsteget. Delar ändå mångas åsikt om att dem som går i otrohetstankar (t ex du ger mig inte vad jag behöver av dig känslomässigt eller fysiskt) med fördel kommunicerar upplevelsen av en kärleksbrist innan otroheten. Alternativt tar en diskussion om ett öppet förhållande. Om det är vad som gäller. Samtalet får bära eller brista om paret är oense. Allra största sveket är nämligen smusslandet och undanhållande av fakta. 


    Otrohet genom också köp av prostituerade blir något nytt tror jag som säkert komplicerar, men vet inte riktigt. Samma om mannen eller kvinnan är otrogen med man/kvinna. 


    Hur går det för dig/er i nuet? Hur går dina tankar?

  • Anonym (Micke förstår inte)

    Men om jag vill betala för att en blondin med anknäbb och stora tuttar tar av sig kläderna så menar du alltså att det är fel? 

  • Anonym (Lisa)

    Vem frågar du? TS SARA M eller mig? 


    Om du ställer din undran till mig bollar jag den åter till dig. Har du aldrig testat fånga en blondin med ankläppar och silikontuttar på öppna marknaden? Utan betalning mer än i natura? Tror det är ganska lätt nämligen. 

  • Anonym (Micke förstår inte)
    Anonym (Lisa) skrev 2023-05-27 00:47:51 följande:

    Vem frågar du? TS SARA M eller mig? 


    Om du ställer din undran till mig bollar jag den åter till dig. Har du aldrig testat fånga en blondin med ankläppar och silikontuttar på öppna marknaden? Utan betalning mer än i natura? Tror det är ganska lätt nämligen. 


    Men då riskerar jag ju att ankan får känslor för mig och det är ju dumt.
  • Anonym (Lisa)
    Anonym (Micke förstår inte) skrev 2023-05-27 00:56:14 följande:
    Men då riskerar jag ju att ankan får känslor för mig och det är ju dumt.
    Varför då? Är du säker? Tänk om hon också bara är ute efter lite fun med dig!?
  • Anonym (Micke förstår inte)
    Anonym (Lisa) skrev 2023-05-27 01:03:07 följande:
    Varför då? Är du säker? Tänk om hon också bara är ute efter lite fun med dig!?
    Ja, men jag vågar inte chansa. 
  • Anonym (Lisa)
    Anonym (Micke förstår inte) skrev 2023-05-27 01:07:42 följande:
    Ja, men jag vågar inte chansa. 
    Tycker du SKA våga chansa! Så slipper du hamna i prostitutionsfällan. En ond cirkel. 
  • Anonym (Lisa)
    Anonym (Micke förstår inte) skrev 2023-05-27 01:07:42 följande:
    Ja, men jag vågar inte chansa. 
    Tycker du SKA våga chansa! Så slipper du hamna i prostitutionsfällan. En ond cirkel. 
  • Anonym (Micke förstår inte)
    Anonym (Lisa) skrev 2023-05-27 01:23:04 följande:
    Tycker du SKA våga chansa! Så slipper du hamna i prostitutionsfällan. En ond cirkel. 
    Tja, det hade ju blivit billigare iallafall. 
  • Anonym (GambiaFrun)

    Själv ska jag resa till Gambia och vara där i 2 veckor...

    En blir härligt öm efteråt..  

Svar på tråden sexmissbruk? och sexköp