• Tjorven27

    Ledsen och besviken

    Min sambo boka in kompisträff på min examensdag?. Efter två års slit, tvivel på mig själv och om det här verkligen är rätt utbildning för mig eller inte. Men idag tog jag min examen och är otroligt glad och stolt över att jag fixade det! 


    Men min sambo bokade in att träffa en kompis ikväll, istället för att fira min examen med mig. Först så sa min sambo bara att de skulle träffas en liten stund på eftermiddagen? och de tyckte jag ändå var väl helt okej. Och tänkte att min sambo bara lurades och kanske har planerat någon överraskning eller så. MEN icke, fick ett sms om att jag inte behöver vänta med att äta middag innan min sambo kommer hem. Och nu sitter jag här hemma ensam i lägenheten och är jätteledsen över detta?

  • Svar på tråden Ledsen och besviken
  • Ylva34

    Grattis till din examen! Förstår dock att du blivit ledsen på din sambo. Kan du inte åka hem till dina föräldrar eller kompisar och fira? Har ni inte pratat nåt innan om att ni ska fira din examensdag? Jag hade nog sms at honom att jag tycker det är sjuk dålig stil av honom att göra så här på just min examensdag och se vart det leder. 

  • Magical

    Så trist! 
    Hade han missförstått dagen på något sätt?
    Eller gör han så här annars också, prioriterar annat före dig/er relation? 

Svar på tråden Ledsen och besviken