MORS DAG!
En härlig dag tycker jag. Ni som firar, hur firar ni? Berätta!
(Ni som inte firar behöver inte berätta att ni inte firar. Tack!)
En härlig dag tycker jag. Ni som firar, hur firar ni? Berätta!
(Ni som inte firar behöver inte berätta att ni inte firar. Tack!)
Ni som dock inte firar men gärna skulle vilja fira är dock välkomna i tråden också! Men bittra människor som absolut inte kan förstå varför man skulle vilja fira eller bli firad undanbedes. Detta är en positiv tråd!
Vi ska fika lite hemma.
Jag bestämmer att vi ska fira min mamma, för det är den mamma som fortfarande lever. Jag bokar restaurangen.
Familjen hänger på till hennes stad och vi äter lunch ute på trevligt ställe.
Det som stör mig är att jag också har fixat till hans mor i alla år innan när hon levde, och att inte ett grattis sägs till mig av man och son, och inget blir firat om jag inte fixar det.
Men när mamma går bort får jag väl bara gå ut och fira mig själv, om jag inte redan har skilt mig. Just nu känns det som en positiv möjlighet.
Jag bestämmer att vi ska fira min mamma, för det är den mamma som fortfarande lever. Jag bokar restaurangen.
Familjen hänger på till hennes stad och vi äter lunch ute på trevligt ställe.
Det som stör mig är att jag också har fixat till hans mor i alla år innan när hon levde, och att inte ett grattis sägs till mig av man och son, och inget blir firat om jag inte fixar det.
Men när mamma går bort får jag väl bara gå ut och fira mig själv, om jag inte redan har skilt mig. Just nu känns det som en positiv möjlighet.
Firar och firar, det är olika, ibland ringer någon utav barnen och säger grattis ibland dyker de upp med en blomma och vi fikar.
Vi ska fika lite hemma.
Firar och firar, det är olika, ibland ringer någon utav barnen och säger grattis ibland dyker de upp med en blomma och vi fikar.
Nån MILF som firar idag med en ung man?
Vi ska ta några fotografier och äta tårta med 20 mammor, och en bebis, i eftermiddag. 5 generationer mammor!
Vi ska ta några fotografier och äta tårta med 20 mammor, och en bebis, i eftermiddag. 5 generationer mammor!
Nån MILF som firar idag med en ung man?
Organiserade att våra barn, 2, 4 och 9år gick in och väckte sin mamma (min hustru) idag med ett "Grattis på mors dag" från barnen, efter det serverade jag kaffe till henne på sängen och så fick hon ligga kvar och ta det lungt medans jag åt frukost med barnen.
Organiserade att våra barn, 2, 4 och 9år gick in och väckte sin mamma (min hustru) idag med ett "Grattis på mors dag" från barnen, efter det serverade jag kaffe till henne på sängen och så fick hon ligga kvar och ta det lungt medans jag åt frukost med barnen.
När jag växte upp. Middag och mamma fick välja en växt till trädgården.
Numera blombud till mamma och ett telefonsamtal. Sonen ringde i morse
Det var det hela, precis i min smak