• Anonym (:()

Sex när man fortfarande bor i hop?

Min man vill skiljas. vi har barn på 7 och 10. Jag vill inte detta egentligen, men jag fattar. Vi är vänner och så. Sover fortfarande i hop och har sex. 

Börjar känna mer och mer att jag får flaska förhoppningar att han ska ångra sig. 
    Samtidigt vill jag bara vara nära honom.

Hur gjorde ni under tiden ni fortfarande bodde i hop? 

• Svar på tråden Sex när man fortfarande bor i hop?
  • Tecum
    Anonym (erfaren kvinna) skrev 2023-05-30 21:02:55 följande:
    Det var egentligen ingen som hade gjort något fel, utan han var osäker på om han ville vara med mig. Sedan var det han som tog kontakt. Så måste det ju bli när det var han som ville ut. 
    Okej! Tvekade du om att ta honom till nåder igen?
  • Anonym (M)

Det beror också på vad det är för sex

• Anonym (tjena)
    Tecum skrev 2023-05-30 17:52:47 följande:
    Vem var det som tog initiativ till förnyad kontakt och vad förändrade ni i relationen som fick den att funka?

Eller var allt hans fel som vanligt?
    Ironi på hög nivå! "Som vanligt" ska denna kvinna hållas ansvarig för vad andra kvinnor gjort fel i en mans ögon
  • Roadking1963

Om man hillar sex och har lust, helt enkelt gillar knullet, vad är då problrmet om båda vill. Kan man inte bara se det som ett skönt ligg?

• Anonym (Reality check)
    Roadking1963 skrev 2023-05-30 22:38:10 följande:

Om man hillar sex och har lust, helt enkelt gillar knullet, vad är då problrmet om båda vill. Kan man inte bara se det som ett skönt ligg?

För att ts är den som kommer att må dåligt av det på sikt.
  • Anonym (Utnyttjad?)

Jag är i exakt samma situation då min man vill skiljas men inte jag. Han säger att han inte har några känslor för mig längre men han vill fortfarande ha sex. Eftersom jag älskar honom så låter jag honom ha det. Jag vet att det är dumt och jag känner att jag får falska förhoppningar även om jag försöker att inte ha det. För oss är det inte så enkelt som att vi gjort slut. Han säger att han vill separera och planerar för en flytt men vi lever i någon slags limbo just nu?vi har tre barn som inte vet något ännu.

Jag tror som de flesta andra att du bara blir sårad i längden. Kanske kan han också börja sakna närheten till dig om du inte ger honom den. 

• Anonym (....)

Självklart ska man inte ha sex när mam ska skiljas/separera och fortfarande bor ihop. Är förhållandet slut så är det. Då upphör sex och intimiteten och man bor ihop som vänner i väntan på att man skaffar.andra boende. Bästa är om man även har skilda sovrum. 

• Anonym (Fröken Allvar)

Det krävs ju så ohyggligt lång penis för att ha sex när man inte är i samma hus, tänker jag.

• Anonym (....)
    Anonym (Fröken Allvar) skrev 2023-06-03 23:22:37 följande:

Det krävs ju så ohyggligt lång penis för att ha sex när man inte är i samma hus, tänker jag.

Hur hade du tänkt att man skulle bo tillsammans om man Inte är i samma hus? En förutsättning för att bo tillsammans är just att man befinner sig i samma hus. 
  • Anonym (Fröken Allvar)
    Anonym (....) skrev 2023-06-03 23:33:44 följande:
    Hur hade du tänkt att man skulle bo tillsammans om man Inte är i samma hus? En förutsättning för att bo tillsammans är just att man befinner sig i samma hus. 
    Ja? Precis ...?
    Följaktligen bör man ha sex om man bor ihop, men inte annars. Jag ansåg mig ha skrivit det.
    Nu slutar jag läsa dina svar, innan Dumpenkvinnan dyker upp i tråden.
  • Anonym (Fröken Allvar)
    Anonym (....) skrev 2023-06-03 23:33:44 följande:
    Ordet "inte" är för övrigt inget egennamn och kan således inledas med gemen.
  • Anonym (....)
    Anonym (Fröken Allvar) skrev 2023-06-03 23:47:42 följande:
    Ordet "inte" är för övrigt inget egennamn och kan således inledas med gemen.
    Nej, men min telefon gillar att skriva vissa ord med stor bokstav. Märkte det således inte för inlägget var postat och familjeliv har ingen redigeringsknapp. 
Svar på tråden Sex när man fortfarande bor i hop?