• Anonym (RedSox)

    Kan inte sluta tänka på henne

    Hur ska jag kunna sluta tänka på henne?

    Vi möttes för över 20 år sedan. Hade en kort romans.
    Fick kontakt på FB igen och har ptatat till och från. Blivit jäkligt sugna på varann..
    Jag är gift, hon är gift. Jag tänker inte vara otrogen och har sagt det till henne. Nu har vi inte haft kontakt sedan i julas. 
    Men jag kan inte sluta tänka på henne!!
    Fan vad jobbigt.
    Hur ska jag göra?

  • Svar på tråden Kan inte sluta tänka på henne
  • Anonym (K)

    Ni behöver bryta helt så om hon hör av sig säger du som det är, att er kontakt inte är lämplig och verkligen inte rättvis emot era partners. Oavsett vad ni kanske eller kanske inte känner för varandra så var det 20 år sedan - dags att släppa!! Sluta tänka på henne och ägna dig åt din egen tjej istället. Dessutom är fantasin ofta hundra gånger bättre än verkligheten.

    Fan tänk lite på vad du gör mot din fru!!

  • Anonym (RedSox)

    Du har helt rätt..
    Jag bor i Sthlm, hon i Halmstad.. så att springa på varann är ingen risk..
    Tänker inte ta upp kontakten..

  • Anonym (Dubbla kakor)
    Anonym (K) skrev 2023-06-03 22:17:54 följande:

    Ni behöver bryta helt så om hon hör av sig säger du som det är, att er kontakt inte är lämplig och verkligen inte rättvis emot era partners. Oavsett vad ni kanske eller kanske inte känner för varandra så var det 20 år sedan - dags att släppa!! Sluta tänka på henne och ägna dig åt din egen tjej istället. Dessutom är fantasin ofta hundra gånger bättre än verkligheten.

    Fan tänk lite på vad du gör mot din fru!!


    Eller är verkligheten ännu bättre än den vildaste fantasin.
    Det tyckte i alla fall min lover som hade fantiserat om mig i sex år.

    Mitt förstaval lyckades stå emot, det är imponerande. Och jag har verkligen inte pushat, det var han som bad om "uppdaterade" bilder nu mot när vi var unga och lite kära ett tag. Vi hade redan stämt möte nu men han ångrade sig kvällen innan, och jag kommer aldrig att ta upp den tråden igen. Case closed.

    Den som fick chansen istället har aldrig haft det så bra.
  • Anonym (K)
    Anonym (Dubbla kakor) skrev 2023-06-04 18:05:56 följande:
    Eller är verkligheten ännu bättre än den vildaste fantasin.
    Det tyckte i alla fall min lover som hade fantiserat om mig i sex år.

    Mitt förstaval lyckades stå emot, det är imponerande. Och jag har verkligen inte pushat, det var han som bad om "uppdaterade" bilder nu mot när vi var unga och lite kära ett tag. Vi hade redan stämt möte nu men han ångrade sig kvällen innan, och jag kommer aldrig att ta upp den tråden igen. Case closed.

    Den som fick chansen istället har aldrig haft det så bra.
    Kåt och kär är inte samma sak.
  • Anonym (håller tummarna)
    Anonym (Dubbla kakor) skrev 2023-06-04 18:05:56 följande:
    Eller är verkligheten ännu bättre än den vildaste fantasin.
    Det tyckte i alla fall min lover som hade fantiserat om mig i sex år.

    Mitt förstaval lyckades stå emot, det är imponerande. Och jag har verkligen inte pushat, det var han som bad om "uppdaterade" bilder nu mot när vi var unga och lite kära ett tag. Vi hade redan stämt möte nu men han ångrade sig kvällen innan, och jag kommer aldrig att ta upp den tråden igen. Case closed.

    Den som fick chansen istället har aldrig haft det så bra.
    Ja, vi får väl hoppas på att TS inte är lika moraliskt handikappad som din "lover" och du.
  • Anonym (anonym)
    Anonym (håller tummarna) skrev 2023-06-04 18:43:28 följande:
    Ja, vi får väl hoppas på att TS inte är lika moraliskt handikappad som din "lover" och du.
    Vad gjorde denna lover för fel?
Svar på tråden Kan inte sluta tänka på henne