• Mary Hailey

    Dejtningsproblem

    I lördags träffade jag en kille ute vid stranden , han kollade på mig och flörtade i fyra timmar tills han kom fram och vi började prata, till sist gav han sitt nummer. Vi har smsat till och från sen lördags men problemet är att han svarar väldigt segt på sms då snackar vi 12-24h för att få ett svar ? Men när han väl svarar så svarar han ordentligt , och nämner att han gärna vill ses , men det verkar inte som det och jag vet inte hur jag ska tolka det ? Är det som så att han kanske tappat intresse och försöker dra sig ur eller vad är det med människan? Jag tycker att det är drygt men också väldigt tidigt att ställa frågan till honom. Jag börjar tappa intresset. Synd . Till min fråga vad ska jag göra och hur ska jag tolka detta?

  • Svar på tråden Dejtningsproblem
  • Anonym (E)
    Anonym (Early Bird) skrev 2023-06-08 23:24:23 följande:
    För 20 år sen var det så.
    Nej, det finns normala människor idag också.
  • Mary Hailey

    Jag förstår att han inte är klistrad vid sin lur , men 12-24 h för att avsluta en konversation är lite skumt , man försvinner inte mitt i en konversation bara . vi pratade om vad vi skulle göra dagen därpå , därav min fråga om han ville ses på en picknick eller nått .

  • Anonym (Early Bird)
    Anonym (E) skrev 2023-06-08 23:27:55 följande:
    Nej, det finns normala människor idag också.
    Ser du ofta folk utan mobil?
  • Anonym (?)
    Anonym (Early Bird) skrev 2023-06-08 23:38:09 följande:
    Ser du ofta folk utan mobil?
    Hela tiden.
  • Anonym (...)

    Någon kom fram till dig på en strand, ni kände inte alls till varann innan? 
    Efter lite snack bytte ni nummer och han sa han ville träffas igen. 

    Det är liksom allt? 

    Han menade säkert att han ville ses igen när han sade det men sen kan saker ha kommit emellan, eller han flirtar med andra också, och du är inte prio ett just nu. 

    Hur gamla är ni? 

  • Mary Hailey

    Ja precis sådär , men grejen är att han nämnt det tre gånger sen lördags att han ser framemot att ses osv , men jag blir ju osäker på hans intresse när han svarar så dåligt och försvinner mitt i en konversation. ja jag antog det också att jag inte är prio ett , det bara skriker om det . Jag kanske ska ta o skita i fanskapet och gå vidare med livet ? Vi är 30 år gamla så inga ungdomar direkt 😜

  • Anonym (...)
    Mary Hailey skrev 2023-06-09 06:54:26 följande:

    Ja precis sådär , men grejen är att han nämnt det tre gånger sen lördags att han ser framemot att ses osv , men jag blir ju osäker på hans intresse när han svarar så dåligt och försvinner mitt i en konversation. ja jag antog det också att jag inte är prio ett , det bara skriker om det . Jag kanske ska ta o skita i fanskapet och gå vidare med livet ? Vi är 30 år gamla så inga ungdomar direkt 😜


    Då hade jag bara chillat. Händer det så händer det, typ. Lägg inte mer energi , han lär höra av sig om han menade allvar Glad
  • Anonym
    Mary Hailey skrev 2023-06-09 06:54:26 följande:

    Ja precis sådär , men grejen är att han nämnt det tre gånger sen lördags att han ser framemot att ses osv , men jag blir ju osäker på hans intresse när han svarar så dåligt och försvinner mitt i en konversation. ja jag antog det också att jag inte är prio ett , det bara skriker om det . Jag kanske ska ta o skita i fanskapet och gå vidare med livet ? Vi är 30 år gamla så inga ungdomar direkt 😜


    Du låter mer som en trettonåring än en trettioåring... 
    Släpp det bara. 
  • Anonym (Karl Bordsgranne)
    Anonym (?) skrev 2023-06-08 23:39:58 följande:
    Hela tiden.
    Jag förstår, du bor på Månen.
  • Anonym (?)
    Anonym (Karl Bordsgranne) skrev 2023-06-09 10:05:18 följande:
    Jag förstår, du bor på Månen.
    Låter snarare som att du inte har något umgänge utanför internet.
Svar på tråden Dejtningsproblem