• nathea

    Post partum trosor??

    Alltså blir så trött, det måste finnas fler somligt mig själv letar efter sköna trosor efter graviditeten? jag är 1,65 lång, väger 74kg. Mammamage(?) -ABSOLUT. Ni vet den där låga magen som hamnar precis under ?high Waist? mudden (och snarare framhäver den som en bilring) än döljer och hållet på plats.. 

    Mitt främst problem.. trosor, jag letar efter ett par i bomull alltså inte seamless, gärna i ?halvstring? och som går ovanför naveln.. hittar inga som jag tycker är skön och som inte skär in/skaver/åker upp eller ner

    har ni lyckats hitta modellen, hit me up!!
  • Svar på tråden Post partum trosor??
  • blomman 2

    Förstår problemet. absolut!!
    trots att det är mååå ha å sedan jag fick barn o h är relativt smal så är det extremt svårt att hitta välsittande stringtrosor som når till naveln så lillhänget inte viker över🙄 Jag fann bra trosor på Kappahl för två år sedan, finns oftast bara i svart eller vitt 2-3 pack,tror jag att det var, de hade en tunn spetskant runtom som var det som gjorde att hänger hamnade just under. Köpte på mig flera stycken då de satt så bra. Hittar dem ibland men verkar som att de går fort åt? Annars så hittade jag bra stringtrosor på NewYorker  men vet inte ifall den butikskedjan finns överallt ifall du ej bor i Stockholm. De fanns i flera färger, mestadels i neonfärger och svart. Kanske inte optimala färger men FUNKAR o h till ett bra pris. Hoppas du hittar vad du söker🌺

Svar på tråden Post partum trosor??