• LOTR

    Är hon intresserad?

    Hej! jag har träffat en tjej via en gemensam utbildning. vi umgås en del privat bara vi två, ätit mat ihop, sett film, promenader osv. jag har blivit väldigt förälskad i henne men problemet är att hon har en pojkvän. jag har sagt att jag är mer eller mindre kär i henne och att det ibland blir jobbigt att umgås när jag vill mer. Hon blev väldigt glad över det och sa att det var fint sagt. 

    vi har fortsatt att träffas efter det men inte nämnt det mer. Jag förstår väl någonstans att hon bara vill vara en kompis och jag uppskattar vänskapen jättemycket men det tar fortfarande emot. 

    Ska jag bara sluta träffa henne helt eller går det att komma över förälskelsen? 

  • Svar på tråden Är hon intresserad?
  • Anonym (K)

    Sluta träffa henne. Hon är i en relation så det spelar ingen roll vad hon tänker. Du är den som kommer må dåligt av detta.

  • Anonym (Mysko)

    Varför blir hon glad över att det är jobbigt för dig? 
    Hon är inte juste mot dig och jag tycker ni ska sluta umgås själva eftersom du känner som du gör. 

  • Anonym (Man)

    Vet hennes kille om att ni ses och vad du känner? Om hon håller det hemligt så är det väldigt dåligt omdöme från hennes sida.

    Annars är det nog bäst att du inte träffar henne då det bara sårar dig. 

Svar på tråden Är hon intresserad?