• Emelie790

Min kille otrogen i 3 år med en äldre gravid kvinna

Som sagt? vet inte hur jag ska ställa mig i detta. Har haft en särbo i 3 år där vi har träffats och bott med varandra varannan vecka i över 3 års tid. Har precis fått veta att under alla dessa år har han medvetet haft en kk relation och träffat en annan kvinna av och på tills nu. vi är 30 år båda två och kvinnan han träffat är 50 år, granne till honom och dessutom gravid med sitt sista ägg via ivf. (inte hans barn) för en månad sedan friade han och lovade att han aldrig ska göra om det, att han ska bevisa för mig hur förändrad han är. På detta så är han dessutom väldigt svartsjuk och kontrollerande mot mig och jag har insett att det kanske är pga han egna handlingar att han har varit otrogen. jag har pratat med den andra kvinnan och fått det bekräftat även fått bevis, jag känner mig så dum, jag tog tillbaka honom men vet inte om jag ska svara ja. 

enligt hans fd Bästa kompis har han varit otrogen mycket och i alla sina relationer. Jag vet att jag är värd mer. Men förändras dessa män eller kommer han fortsätta vara otrogen mot nästa stackars offer ? 

• Svar på tråden Min kille otrogen i 3 år med en äldre gravid kvinna
  • Emelie790

Hon är beräknad idag. Men han är för feg. Oavsett vad om han är pappa eller inte så spelar det ingen roll för mig. Då är han verkligen en sjuk jävel. hur han har behandlat både mig och henne 

• Anonym (ÄD)

Jag påpekade i din förra tråd att man inte gör vare sig insemination eller IVF med egna ägg på så gamla kvinnor i Danmark. Det är äggdonation. Punkt.

• Anonym (g)

Men stackars monogama personTyst

• Anonym (Abc)
    Anonym (ÄD) skrev 2023-06-23 19:35:38 följande:

Jag påpekade i din förra tråd att man inte gör vare sig insemination eller IVF med egna ägg på så gamla kvinnor i Danmark. Det är äggdonation. Punkt.

Vi vet ju inte ens om kvinnan verkligen är så gammal. Det skulle ju även det kunna vara en lögn från killen.
  • Anonym (Abc)
    Emelie790 skrev 2023-06-23 22:22:14 följande:

Nej hon är det. Har kollat upp henne och hon har bekräftat allt 

I teorin skulle hon kunna vilja slippa problem genom Att ha egen vårdnad och hävdar då att han inte är pappan. 
  • Anonym (Mmm)
    Anonym (Abc) skrev 2023-06-23 22:49:02 följande:
    I teorin skulle hon kunna vilja slippa problem genom Att ha egen vårdnad och hävdar då att han inte är pappan. 
    Och tutat i honom en historia om att hon gjort IVF i Danmark eller vad menar du?
  • Anonym (Abc)
    Anonym (Mmm) skrev 2023-06-23 22:54:33 följande:
    Och tutat i honom en historia om att hon gjort IVF i Danmark eller vad menar du?

Ja. 

Jag hade i alla fall varit kritiskt till allt som sägs i en sån här situation.

• Goneril

Problemet är inte mannen, han är oförbätterlig, notoriskt otrogen och allmänt lögnaktig, totalt värdelös. Nej, problemet ligger hos TS. Hon har dåligt självförtroende, hon har inte lärt sig att ställa krav, känner sig ensam och har därför blivit känslomässigt beroende av en man som de allra flesta kvinnor skulle rata.                                                                                                                                    Med den självbild TS har skapat tror hon inte att hon kan leva utan honom och det är där hon tänker fel. Hon måste börja se andra alternativ och bygga upp sin tillvaro på nytt med andra förutsättningar.                                                                                          Jag vet nu inte vad TS har för yrke, men det är där hon måste börja bygga en ny plattform. Kanske behöver hon förbättra sin utbildning, kanske till och med byta bana!  Sedan behövs någon typ av nätverk, inte så lätt, men kvällskurser eller hobbyverksamhet brukar kunna vara en öppning. Sjunga i kör eller akvarellkurs? Läser man språk på ett universitet brukar man kunna ansöka om att bli utbytesstudent via ERASMUS-programmet. Detta ska TS göra för sin egen framtids skull, när hon hittar sitt nya liv kommer hon att ha tappat allt intresse för en man som annars hade lagt  hennes liv i spillror.                                                                                                                                              Grundpelarna i tillvaron: Ett arbete som är stimulerande och som ger en hyfsad ekonomisk standard och några eller åtminstone något nätverk, det vill säga pålitliga kamrater. Ett boende man är tillfreds med är också viktigt.

• Goneril

Problemet är inte mannen, han är oförbätterlig, notoriskt otrogen och allmänt lögnaktig, totalt värdelös. Nej, problemet ligger hos TS. Hon har dåligt självförtroende, hon har inte lärt sig att ställa krav, känner sig ensam och har därför blivit känslomässigt beroende av en man som de allra flesta kvinnor skulle rata.                                                                                                                                    Med den självbild TS har skapat tror hon inte att hon kan leva utan honom och det är där hon tänker fel. Hon måste börja se andra alternativ och bygga upp sin tillvaro på nytt med andra förutsättningar.                                                                                          Jag vet nu inte vad TS har för yrke, men det är där hon måste börja bygga en ny plattform. Kanske behöver hon förbättra sin utbildning, kanske till och med byta bana!  Sedan behövs någon typ av nätverk, inte så lätt, men kvällskurser eller hobbyverksamhet brukar kunna vara en öppning. Sjunga i kör eller akvarellkurs? Läser man språk på ett universitet brukar man kunna ansöka om att bli utbytesstudent via ERASMUS-programmet. Detta ska TS göra för sin egen framtids skull, när hon hittar sitt nya liv kommer hon att ha tappat allt intresse för en man som annars hade lagt  hennes liv i spillror.                                                                                                                                              Grundpelarna i tillvaron: Ett arbete som är stimulerande och som ger en hyfsad ekonomisk standard och några eller åtminstone något nätverk, det vill säga pålitliga kamrater. Ett boende man är tillfreds med är också viktigt.

• Grey Man

Otrogen intre år med gravid kvinna. Låter som en lång graviditet.

Svar på tråden Min kille otrogen i 3 år med en äldre gravid kvinna