• Anonym (borderlina)

Det gick så bra idag! Midsommarfirandet!

Firade midsommar med min pojkväns släkt idag eller igår beroende på när jag skrivit klart :) Hade stressat upp mig rejält innan och tänkt att bara jag inte borderlinar mig och ställer till med en scen. Kände mig som en jordgubbstårta i min klänning och jag hade en dålig föraning. Hade på känn att jag och vi som par skulle bli sågade. 

ingen kommenterade att jag är yngre än min pojkvän på ett elakt sätt, bara skojade lite om det. Ingen klagade på hur jag ser ut eller beter mig, utan det var flera "ni är så gulliga ihop" osv. En gullig gammelmoster på nästan 100 frågade om jag var en ängel vilket var en udda men härlig komplimang. God mat, ingen alkohol, allt gick jättebra. Ok kanske världens onödigaste tråd men jag ville bara dela med mig av det.  

• Svar på tråden Det gick så bra idag! Midsommarfirandet!
  • Anonym (Sweet but a psycho)

Håller med.

Hela 10 timmar social samvaro här och jag tror inte att jag gav någon psykiska men för livet. 

Men imorron kommer jag inte att göra ett skit på hela dagen som jag inte vill.

• Anonym (+++)

Det låter väldigt bra TS. Skönt att du fick en fin dag och en skön känsla. Den kan du förhoppningsvis ha med dig och tänka på inför andra tillställningar, om du känner dig nervös. 

Svar på tråden Det gick så bra idag! Midsommarfirandet!