• Listeninghear

    Vad tycker ni om introt till det gamla barnprogrammet "Skymningssagor"?

    Vad tycker ni om introt till det gamla barnprogrammet "Skymningssagor"? Jag tycker att det är väldigt obehagligt, en del verkar hålla med mig och andra verkar istället tycka att det är mysigt. Nu är jag intresserad av era åsikter! www.svtplay.se/video/8pYwvPe/skymningssagor/avsnitt-1
    Vad tycker ni?
  • Svar på tråden Vad tycker ni om introt till det gamla barnprogrammet "Skymningssagor"?
  • Anonym (Mina)

    Som barn tyckte jag att det var jättefint, både miniatyren och musiken. Och det tycker jag fortfarande. Så fint att de flesta barn kan hitta ett hus som påminner om det de själva bor i - gården på landet, villan, innerstadslägenheten och höghuset i förorten. 

  • Anonym (Mina)

    Kan du sätta fingret på vad du tyckte var obehagligt? 

  • Listeninghear

    Jag tycker att musiken är obehaglig, mörk och suggestiv och jag tror att det skulle kunna vara kombinationen av musiken och den mörka miljön som är obehaglig. Hur upplever du det introt?

  • Listeninghear

    Ja, jag har läst många kommentarer på internet om det introt och många håller med om att det är mysigt.

Svar på tråden Vad tycker ni om introt till det gamla barnprogrammet "Skymningssagor"?