• franke3301

Fruktansvärt dålig självkänsla och självförtroende

Hej alla,

Jag har så fruktansvärt dålig självkänsla och självförtroende. Jag har varit singel i hela mitt liv. Jag trivs faktiskt att vara ensam - Jag känner mig fri och jag gillar att kunna göra vad jag vill, när jag vill, men på senare tid så har jag undrat hur det känns att vara kär och få känna närhet, mer än bara en natt.

Men nu till mitt stora problem - Jag är en webbutvecklare, men jag är rädd att tjejer ska se mig som en nörd eller tönt och sen ta avstånd från mig. Jag vet inte varför jag fått denna tanke och det är specifikt programmeringen. Hade jag varit en webbdesigner så hade det känt okej men just att jag behöver tala om jag programmerar drar mig från det hela.

Sen så kan man tänka att de som tänker så är inget att ha men det hjälper inte mig alls.
  • Svar på tråden Fruktansvärt dålig självkänsla och självförtroende
  • Anonym (IT)

De flesta bryr sig inte om eller vet skillnaden mellan webutvecklare och webdesigner.

Oavsett kommer en del finna det nördig och tråkigt medan andra tycker det låter kul och spännande och de flesta "jaha....". Några kommer be om hjälp med sin email, andra kasta sig in i en diskussion om olika obskyra webspråk och de flesta fråga vad du tycker om IPA, NATO eller Idol.

Ge dig ut och träffa tjejer!

• Anonym (E)

Ingen bryr sig ett smack om du är webbdesigner eller webbutvecklare.

• Anonym (Rino)
    franke3301 skrev 2023-07-11 14:39:48 följande:
    Fruktansvärt dålig självkänsla och självförtroende
    Hej alla,

Jag har så fruktansvärt dålig självkänsla och självförtroende. Jag har varit singel i hela mitt liv. Jag trivs faktiskt att vara ensam - Jag känner mig fri och jag gillar att kunna göra vad jag vill, när jag vill, men på senare tid så har jag undrat hur det känns att vara kär och få känna närhet, mer än bara en natt.