• Anonym (Nyfiken)

Hotell - bondage

Hej!

Finns det någon vänlig som kam ge tips på hotell som har inredning som är typ  bondage vänlig, om ni förstår vad jag menar...

Himmelsäng hade varit klockrent. Och även andra stabila fästpunkter för att kunna sätta fast rep mm.

Alla tips är välkomna.

Det fanns en tråd här på FL som tog upp just ämnet hotellrum som var lite extra avseende ljudisolering och liknande och där nämner även rumsinredningar utöver det vanliga. Tyvärr fungerar inte sökfunktionen trots många försök.

Tacksam för svar!!

• Svar på tråden Hotell - bondage
  • Anonym (Xxy)

Nej vet du vad! Bevara mig väl. Vill definitivt inte lämna ut mina tips på hotell med i mitt tycke romantiska himmelssängar. De vill jag ska användas just till romantiskt vackert sex utan bondage, gummimasker och piskor. Hettar till gör det även utan överdrifter. Ramarna till den påkostade bädden kommer urholkas och försvagas av bondage till nästa hotellgäst. Vilket kan vara just mej! Skrikandes Min man och jag vill ha intakta sängar utan gnissel när vi checkar in. Har ett par dåliga erfarenheter av S/M gäster precis före oss. Spår lämnades trots hotellstäderskans stora slit, stopp i wc etc etc. Vi tycker bättre om rollspel som inget slitage medför på inredningen. Nog så hett vill jag lova. Vill inte bidra med ngt just här tack! Varsågod ni medlemmar på plattformen. 

• Anonym (Nyfiken)

Tvärdöd tråd! Så synd!

• Anonym (?)

Utöva i hemmet! Ingen vill ta över ett "inknullat" hotellrum.

• BlåFisk
    Anonym (?) skrev 2023-11-12 22:58:20 följande:

Så hur vet du ifall ditt rum på hotellrummet är oknullat eller superknullat med inslag av dvärgar....?
  • Anonym (en som vet)
    Anonym (?) skrev 2023-11-12 22:58:20 följande:

HAHAHAH! Ingen som har hört hotellstäderskor snacka hade trott en sekund på att det finns ett hotellrum som det inte har äcklats i.

Lika gärna kan du säga att du aldrig vill bo i ett rum som har besnuskats av en man, för det är klippt redan där.

Lycka till med det.
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Night manager) skrev 2023-11-13 19:36:31 följande:

Inget att tillägga ang hotellsängar med sängstolpar, men finns det inte bondageset som man typ fäster på sängens undersida eller något ?

Sedan tror jag tråden du pratade om i frågan kan ha varit den här:

www.familjeliv.se/forum/thread/81559137-lackert-hotell-for-date/1

Tack för ditt inlägg. 

Absolut finns det den varianten som du nämner.
    Men utan att gå in för mycket på detaljer som många andra i tråden förfasas över så kan jag väl säga att - mycket vill ha mer typ... 

Och jag har hittat tråden som jag sökte. Japp det var den som du så vänligt länkat till. Tack!
Svar på tråden Hotell - bondage